Voorjaar 2026

Het aankondigingsfilmpje is al een week of 3 geleden opgenomen, via via gehoord van iemand die daar werkt. Dus het starten in de Ronde lag al eventjes vast.

Heb ook meer men twijfels bij zijn positioneren en wringen dan kasseien tbh, dat gaat wel lukken, tenzij het echt gaat gieten ofzo...

Maar belangrijkste is dat ie meedoet, net voor minder punten weg te werken en ervaring op te doen (i.e. gemiste kans TdF 2023)

In ieder geval zijn deelname voegt een geweldige extra dimensie aan de Ronde toe tbh,
onafhankelijk of hij deftig resultaat gaat rijden, je kan er bijna gif op innemen dat dit geen anonieme 1ste deelname gaat zijn :crazy: :love:

edit: Had wel in zijn plek bv DDV meegenomen vandaag, zelf al zou hij niet uitrijden omdat hij misschien nog niet voldoende hersteld is van Catalunya, een verkenning is toch dag en nacht verschil met eens in een peloton gereden te hebben.

Wat een kopgroep... Bijna alle kopmannen behalve Van Aert en Philipsen zitten er bij.

Ah, vandaar het red bull filmpje met neuville op de paterberg.
Dan veronderstel ik wel dat het echt zal zijn, ze gaan niet neuville met zen rallywagen en average rob naar de petersburg sturen voor een grap denk ik.

Van Aert ff doorgetrokken en de rest heeft het al lastig, hij ziet er goed uit :)

De Lie vallen toch echt geen pijlen op te trekken :wallbash::wtf:

Die recupereert toch gewoon niet? Da's hetzelfde beeld als Kuurne na Omloop. Is niet normaal. Zelfs in Tour vorig jaar had ge etappes da die enorm goed was en dan de volgende etappe werd die als eerste gelost. Ik blijf erbij, daar is fysieks iets mis mee. Hij klaagt bijvoorbeeld zo vaak over het niet kunnen ademen in koers. Allergieën? Naweeen van Covid besmettingen? Lyme effect?

Eerste keer De Ronde voor Remco , dus moeilijk in te schatten. Als hij over de kasseien kan, wel een koers voor hem! Hopelijk een geslaagde eerste keer!

Misschien begint het idee wel stilaan te groeien binnen Remco dat hij in elke ééndagskoers kan meedoen voor de prijzen terwijl hij in de bergen altijd mensen gaat tegenkomen die net dat tikkeltje beter zijn dan hem.

Van Aert heeft ze er allemaal afgereden op de Eikenberg maar nu nog 40km tot de streep, gaat moeilijk worden met al die ploegen die nog een sprinter hebben.

Van Aert heeft ze er allemaal afgereden op de Eikenberg maar nu nog 40km tot de streep, gaat moeilijk worden met al die ploegen die nog een sprinter hebben.
Maar wie zit daar nog? Er zijn er nog twee die gaan lopen zijn, en ik zie in het peloton iedereen kijken naar elkaar.
Ze moeten wel snel beginnen samenwerken want als het verschil boven de minuut uitkomt is het gedaan hoor. (Voor het peloton)

Maar wie zit daar nog? Er zijn er nog twee die gaan lopen zijn, en ik zie in het peloton iedereen kijken naar elkaar.
Ze moeten wel snel beginnen samenwerken want als het verschil boven de minuut uitkomt is het gedaan hoor.

Plus hij heeft 2 sterke renners mee die heel tevreden zijn met een podium en geen enkele reden hebben om niet te rijden.

Tietema toch ook weer knap hé. Geanticipeerd op het juiste moment.

Plus hij heeft 2 sterke renners mee die heel tevreden zijn met een podium en geen enkele reden hebben om niet te rijden.

Tietema toch ook weer knap hé. Geanticipeerd op het juiste moment.
En het is niet dat VA vrij spel heeft, z'n sprint tov vroeger is afgebot, die mannen hebben kans hé.
Alle drie hebben ze hier belang bij om vol door te rijden.

Robbie McEwen die te pas en ten onpas Nederlandse woorden ertussen gooit in de Engelse commentaar, om zich dan te realiseren dat hij toch even moet verduidelijken dat strook niet hetzelfde is als stroke :love:

Peloton komt iets dichter maar het breekt precies helemaal in stukken.
Veel man zit echt kaput ..

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan