Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik zit verdorie de hele dag in de auto zondag![]()
Ik geloof het pas als hij zondag aan de start staat en zeker niet als iemand zegt dat het "geen aprilgrap" is op... 1 aprilIk geloof het pas als het op PCS staat!

Hopelijk genoeg mobiele data danEn ik zit verdorie de hele dag in de auto zondag![]()

Ach, laat hem doen. De enige die hij belachelijk maakt is zichzelf. Ik heb nog nooit zoveel medelijden gehad met iemand als met hem, wat een hoge bloeddruk moet die kerel niet hebben als hij een geel kleurtje ziet.Maar antwoord eens op de vraag... Waar heeft WVA jou pijn gedaan?![]()
Z'n conculega's waren in ieder geval niet verrast...
Ik heb geen idee wat te verwachten om eerlijk te zijn. Op power en conditie zie ik het wel goed komen maar kasseien, positioneren, wringen...
Is dat ook gewoon geen post van vandaag? Nog een extra bericht op 1 april heeft toch geen enkele toegevoegde waarde?

Maar antwoord eens op de vraag... Waar heeft WVA jou pijn gedaan?![]()

Is dat ook gewoon geen post van vandaag? Nog een extra bericht op 1 april heeft toch geen enkele toegevoegde waarde?
Vanuit marketing standpunt wel geniale move. Geeft niet alleen buzz op het moment van de aankondiging zelf maar als ze het de volgende dagen slim spelen en er niks meer expliciet over zeggen kunnen we nog tot zondag speculeren of het wel degelijk echt is of niet. Well played Remco & Bora![]()
Is dat ook gewoon geen post van vandaag? Nog een extra bericht op 1 april heeft toch geen enkele toegevoegde waarde?![]()