{BK}Black Devil
Well-known member
Was ook mijn kopman PhilipsenSorry voor mijn correctie op je post maar die was nog correct ook.
Philipsen zat natuurlijk in ne zetel met VDP vooraan.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook mijn kopman PhilipsenSorry voor mijn correctie op je post maar die was nog correct ook.
Philipsen zat natuurlijk in ne zetel met VDP vooraan.![]()

Watson rijd in een kampioenentrui die zat in het wiel van Ganna, wel geen idee waar die uiteindelijk is geeindigd.

Die zat op 250m in tweede positie, faut le faire.Zeventiende, het knappe werk van Ganna verzilverd![]()
Dan hadden ze wel tussen de 10 en 20 seconden moeten inleveren, moeilijk te zeggen of dat het waard was.hadden ze achteraf gezien niet beter Vermeersch er laten bijkomen?
Hopelijk geen accidenten in ddvHopelijk heeft Van Aert eens geen pech en krijgen we een spannende strijd in P-R![]()
Dat VDP niet het volle pond gaf weet ik niet maar Van Aert is sinds vandaag 2de op Strava voor beide kanten van de Kemmelberg dus traag reden ze alleszins niet...WvA was goed, maar ook niet super vond ik. MVDP gaf volgens mij niet eens het volle pond op de Kemmelberg en WvA hing daar letterlijk tussen zijn kader om te proberen volgen. MVDP en Pogacar steken er gewoon nog steeds bovenuit.
*Edit: wat wel goed was, was dat WvA een goede cadans had op de Kemmel. In het verleden al vaak gezien dat die te zwaar stond.
Wees maar zeker dat VDP voluit ging op de kemmel, 20 seconden beter dan greg in 2017, dit was ook het slechtste stuk van de kemmelberg. Ik mijd die kant eigenlijkDat VDP niet het volle pond gaf weet ik niet maar Van Aert is sinds vandaag 2de op Strava voor beide kanten van de Kemmelberg dus traag reden ze alleszins niet...
.Tactiek van Ganna slaat echt nergens op. Voor wie rijdt die, die deed het meeste werk in de laatste kilometers. Zonder Ganna betwijfel ik of ze dat gat wel toe rijden. Maar INEOS had enkel hem en Watson nog. Met die benen moest Ganna altijd mee moeten zijn met Segaert (of een andere late uitval proberen). Dan goede kans dat die top 4 eindigt en misschien meer want VA en VDP zaten stikkapot.
Nu eindigt Ganna achterin het peloton en Watson op een 17e plaats. Dat is het verschil tussen iemand met veel koersintelligentie (Segaert) en iemand met geen koersintelligentie (Ganna).
Dat VDP niet het volle pond gaf weet ik niet maar Van Aert is sinds vandaag 2de op Strava voor beide kanten van de Kemmelberg dus traag reden ze alleszins niet...
Dat Van Aert minder snel is dan VDP op zo'n hellingen is algemeen geweten maar Van Aert was voor de rest de enigste die nog enigszins meekon.Dat is dan dezelfde Van Aert die tijdens hun 3de passage op de Kemmel, tijdens een
versnelling van Mathieu, haast op breken stond en tussen zijn kader hing.
Bovenaan klokte hij de volle 1 seconde trager dan VDP, dus zo dramatisch was dat toch ook weer niet. Volgende zondag tegen Pogacar is weer een ander verhaal.Dat is dan dezelfde Van Aert die tijdens hun 3de passage op de Kemmel, tijdens een
versnelling van Mathieu, haast op breken stond en tussen zijn kader hing.
Hoop zo hard van niet, maar die 1-2 seconden vandaag zijn er wrs 4-5 op dat laatste stuk Pater volgende week en dan zijn ze weer gaan vliegen héBovenaan klokte hij de volle 1 seconde trager dan VDP, dus zo dramatisch was dat toch ook weer niet. Volgende zondag tegen Pogacar is weer een ander verhaal.