Voorjaar 2026

Wat. Een. Koers. :)

Hij doet het toch maar weer. Wie weet volgende maand het ontbrekende monument al in Roubaix.

Pidcock eindelijk nog eens op hoog niveau in een monument.

Straf wederoptreden van Pedersen!

Mooie onverhoopte 3e plaats voor Wout

Mooie koers.

Ik denk dat Pogacar nu toch eens werk zal moeten maken van P-R, anders gaat dat een leegte worden op zijn palmares en zal het bekend worden als de "koers die hij niet kon winnen".

Hoopgevend voor de komende voorjaarsklassiekers want een zeer sterke Pidcock en een goede Van Aert en Pedersen gezien. En deze MVDP zou toch te kloppen moeten kunnen zijn (al kon hij ook een iets mindere dag gehad hebben, nog altijd bij de beteren in de koers daar niet van wel...). Pidcock zou toch een kans moeten maken in de ronde en misschien luik. En Van Aert en Pedersen in Roubaix. Ik vind het jammer voor Pidcock, had het hem gegund, hij moet toch ook wel eens op zijn minst een monument te winnen maar deze generatie heeft gewoon de pech om tegen twee van de beste renners aller tijden te moeten koersen, anders hadden Pedersen, VA en Pidcock meer monumenten gewonnen.

Pidcock rijd de Ronde niet die zet zoals gewoonlijk alles op de Ardennen.
Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.

Ik vind dat hij altijd de ronde moet rijden in die vorm. Dat hij Roubaix overslaat begrijp ik. Maar ik denk toch dat hij samen met Pogacar en VDP de grootste kanshebber zou zijn mocht hij aan de start komen. Ik vind het een rare keuze. Zoveel kansen om een monument te winnen in zijn carrière zal hij niet hebben.

Hij is gewoon zo goed niet in dat kasseienwerk. Daarom gewoon dat hij meer focust op waar hij meer winst kansen heeft zoals LBL.

Zeer mooie en spannende koers gezien.
Pogacar die het toch niet gratis gekregen heeft, verdomme die Pidcock was sterk. Terecht dat die jongen diep teleurgesteld is.

Pidcock en kasseien zijn geen match is al meermaals gebleken…

Nee, hij kan daar z'n kracht en danseuse niet kwijt.
Als ge hem woensdag in Milaan-Torino zag gaan op Superga. Die heeft dubbel zo lang op de trappers gelopen dan Roglic en Johannessen om de winst binnen te halen. Probeer dat op de Koppenberg en ge ligt ergens gebroken tussen de kasseikes.

Zelden zo een spannende MSR gezien.
Wout heeft goed gereden, dat geeft weer hoop voor de komende koersen. Pidcock was ook heel sterk vandaag, dat die ging Pogacar kunnen volgen had ik niet verwacht. En VDP was toch geen top VDP vandaag had ik de indruk.

Pidcock is totaal geen kasseirijder. Volop gaan voor de heuvelklassiekers die erna komen.

Bwa die vinger en het interview zeggen toch ook al iets. Roubaix wordt voor VDP. Ronde wordt een ander verhaal met zo een Tadej.
Pogi kuist gewoon alles op dit voorjaar ook Roubaix. GOAT

Ben benieuwd wat Remco vermag vanaf maandag verwacht er geen zotte dingen van, ma hoop oprecht da ik ongelijk krijg though. Niet dat ik Vingego super indrukwekkend vond in PN, maar Catalunya op zijn palmares zou wel mooi zijn voor Remco :hug:

Laatst bewerkt:
Hij wint PN wat normaal een seconden spel is met minuten. Dat was niet meer gezien daar sinds den tijd van Roger. Wat moet hij nog meer doen om indrukwekkend over te komen?

Vingegaard is in Catalonie gewoon torenhoog favoriet.

Hij wint PN wat normaal een seconden spel is met minuten. Dat was niet meer gezien daar sinds den tijd van Roger. Wat moet hij nog meer doen om indrukwekkend over te komen?

Concurrentie wel niet superhoog in parijs nice, evenepoel zou moeten meekunnen imo.

Tijdsverschil is echt verre van een indicatie in dit geval..
Dit was letterlijk 1 van de minst sterk bezette PNn in jaaa-ren, en dan nog eens in bar bar slecht weer.

Feit dat Martinez nipt Tim kon voorblijven na berenwerk van de Van Dijkes in Uchon, was ook al veelzeggend.

Zeker een degelijke prestatie,
maar je moet er nu ook geen wereldjaarprestatie van maken...

Laatst bewerkt:
VDP had duidelijk geen topdag gisteren, met de vorm van de Tirreno had hij waarschijnlijk wel kunnen volgen als we afgaan van vorige editie.
Van Aert had denk ik wel een topdag, samen met Jorgenson had hij de 4de tijd ooit op de Cipressa op Strava.
Magnier en Philipsen had ik verwacht in de achtervolgende groep maar zaten daar nog een stuk achter.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan