Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee verre van.Iets mis met VA of Pedersen voor hun eerste steen??
Ook dom om dat niet te doen… en dommer om het niet door te hebben..Wat was dat allemaal zeg
Rijden die niet allemaal met spd-sl?
Gouden kans wel voor Wout zoZou ook mooi zijn. Maar ik gok nu op solo Pogacar.
Is toch al vaker gebeurdHopelijk Laporte voor een keer eens in dienst van van Aert. Komaan Wout dit is je kans!
Waarom zou ie dat doen? Van Aert is gewoon kopman bij VismaGaat toch niet knechten voor Laporte hoop ik
Wtf, mag hopen van niet, stel je voor, kans van zijn leven bijna, zeker gezien de krachten dat Pogacar al verspeeld heeft.Gaat toch niet knechten voor Laporte hoop ik
Bwa ik heb die precies nog niet zo z’n eigen kansen zien opofferen zoals bv Mathieu bij Philipsen in MSR, maar kan mij vergissen.Is toch al vaker gebeurd
Waarom zou je als Lampaert zijnde gaan rijden voor MVDP als Stuyven mee is?
Ze zijn ook nog niet vaak in die situatie gekomen maar is wel al gebeurd. Van Aert is gewoon kopman bij VismaBwa ik heb die precies nog niet zo z’n eigen kansen zien opofferen zoals bv Mathieu bij Philipsen in MSR, maar kan mij vergissen.
Wout is de superknecht, vergeet wel eens dat hij zelf kopman is.Wtf, mag hopen van niet, stel je voor, kans van zijn leven bijna, zeker gezien de krachten dat Pogacar al verspeeld heeft.