Voorjaar 2026

Uitdebroeks viel nog mee. Roglic verloor bv het dubbele. Ook amper 75 aankomers.

Ganse dag regen en op een bepaald moment zelfs wat hagel.

Cian ze klassement nog naar de vaantjes gereden zie ik vandaag.. Slechte dag of gevallen? Was nochtans goed bezig..

Cian ze klassement nog naar de vaantjes gereden zie ik vandaag.. Slechte dag of gevallen? Was nochtans goed bezig..

Uijtdebroeks nam een duik in het AK en strandde op de 12de plek met 13min aan zijn broek,
en mits hij geen crash meemaakte, is dit een ferme wake-up call. Regen en koude waren
ook voor de top10 in het AK loodzwaar.

Maar voor Roglic, als 2-voudig ex-winnaar van deze Baskenland, moet het zonder een crash die
ingeroepen kan worden, een mokerslag zijn om in het begin nog 2de in het AK te staan en tenslotte
naar de 16de plek met 23min, te tuimelen. En te zien dat Lipowitz, die zich alle dagen uitsloofde
voor hem, nog op de 2de plek in het AK eindigde moet confronterend zijn.

Als je 36 bent en zo een carrière hebt gehad dan mag je niet klagen lijkt me.

Op die leeftijd wordt je niet meer beter, integendeel zelfs. En als uw focus dan 1% verslapt dan heb je een driedubbel effect.
De logica wordt gewoon gerespecteerd lijkt me, Lipowitz die bevestigd wat hij vorig jaar liet optekenen.
Maar goed als hij in de buurt wilt komen van wat Roglic heeft verwezenlijkt zal hij nog veel werk hebben natuurlijk. Tot op heden moet hij nog altijd zijn eerste .pro of WT-overwinning pakken.

Geen integrale uitzending bij VRT dit jaar. Wordt HBO dan maar. Meteen al vertraging van de start door een paar lekke banden begint al goed :crazy:

lol kijk even de stream van U19. Toeschouwer die op de kasseistroken 1 van de kopgroep in de laatste 15km ten val brengt -.-

Haha sporza. Gans voorprogramma en amai het is spannend maar zelf geen beelden. Nu nog 5min wachten met klassieke muziek op canvas
Sjah, je kan hier nu weer smalend over doen, maar als er te veel belastingsgeld aan de VRT gegeven wordt is het ook moord en brand?

Die extra mensen aan de finish, die motor in de koers, Leve de ronde. Het ligt toch ook deels aan de prioriteiten.
Deels, mogelijks wel, maar mss levert dat ergens toch wel meer kijkers op natuurlijk. Ik zou het ook liever anders zien, maar goed.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan