Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cian ze klassement nog naar de vaantjes gereden zie ik vandaag.. Slechte dag of gevallen? Was nochtans goed bezig..
Cian ze klassement nog naar de vaantjes gereden zie ik vandaag.. Slechte dag of gevallen? Was nochtans goed bezig..
Sjah, je kan hier nu weer smalend over doen, maar als er te veel belastingsgeld aan de VRT gegeven wordt is het ook moord en brand?Haha sporza. Gans voorprogramma en amai het is spannend maar zelf geen beelden. Nu nog 5min wachten met klassieke muziek op canvas
Die extra mensen aan de finish, die motor in de koers, Leve de ronde. Het ligt toch ook deels aan de prioriteiten.Sjah, je kan hier nu weer smalend over doen, maar als er te veel belastingsgeld aan de VRT gegeven wordt is het ook moord en brand?
Deels, mogelijks wel, maar mss levert dat ergens toch wel meer kijkers op natuurlijk. Ik zou het ook liever anders zien, maar goed.Die extra mensen aan de finish, die motor in de koers, Leve de ronde. Het ligt toch ook deels aan de prioriteiten.