Voorjaar 2024

Wel leukere koers
:headshake:

Wat geeft dat voor de Giro? Ik ben niet zo bekend met dat type breuk.

Waren deze morgen nog over bezig dat Capiot na 2 weken alweer moest starten vandaag. Dus kan best snel gaan. Maar om echt een GT te gaan rijden een dikke maand na een sleutelbeen breuk nee ik zie het niet gauw gebeuren. Moet dus gans zijn seizoen opnieuw inplannen.

Vorig jaar lek in PRB terwijl hij de evenknie was van VDP. (In Vlaanderen wel eervol verloren)
Dit jaar 'ik moet (en ik kan) just niks'.

Ik denk dat VDP dit eerlijkheidshalve ook niet zo leuk vindt. Hij wil graag winnen op een sportieve manier.
Ook gaan nu veel supporters uit Vlaanderen hun kat sturen. Aantal supporters voor de TV in Vlaanderen? Wees maar zeker dat dit gehalveerd zal zijn.

Idem mijn TV, die gaat gewoon uit staan zondag.

Ook gaan nu veel supporters uit Vlaanderen hun kat sturen. Aantal supporters voor de TV in Vlaanderen? Wees maar zeker dat dit gehalveerd zal zijn.

lol dit is geen veldrit hoor aan de kijkcijfers zal dit amper te zien zijn. Vlaanderen is zot van de koers zelfs zonder hun eigen vedetten zit zondag gewoon een miljoen voor de buis en honderdduizenden langs de kant. De tent op de kwaremont zal weer stampvol zitten.

lol dit is geen veldrit hoor aan de kijkcijfers zal dit amper te zien zijn. Vlaanderen is zot van de koers zelfs zonder hun eigen vedetten zit zondag gewoon een miljoen voor de buis en honderdduizenden langs de kant. De tent op de kwaremont zal weer stampvol zitten.
Ik kijk toch ook niet meer en dat heb ik vandaag al dikwijls gehoord.

We zullen wel zien. De cijfers van vorig jaar waren gemiddeld 1.370.293 miljoen kijkers (piek 1.639.275 kijkers)
Als ze de cijfers posten na zondag, gaan we het weten. Gegarandeerd na mijn en uw reactie ga ik dat gewoon controleren. :tongue:

Houdt er wel rekening mee dat deze cijfers méér is dan Vlaanderen alleen, dus die 50% kan ik wél niet correct controleren. (denk ik?)

Anyways zonde. Stuyven en VA beiden weg is toch echt een aderlating.

We zullen wel zien. De cijfers van vorig jaar waren gemiddeld 1.370.293 miljoen kijkers (piek 1.639.275 kijkers)
Als ze de cijfers posten na zondag, gaan we het weten. Gegarandeerd na mijn en uw reactie ga ik dat gewoon controleren. :tongue:

Houdt er wel rekening mee dat deze cijfers méér is dan Vlaanderen alleen, dus die 50% kan ik wél niet correct controleren. (denk ik?)
Halveren zal het wel niet, maar ik denk dat de meerderheid van de Vlaamse wielerliefhebbers nu toch echt wel véél minder goesting heeft om naar de koers te kijken zondag. Als het dan nog een beetje mooi weer is, denk ik ook dat het wel degelijk zichtbaar zal zijn in de cijfers.

Halveren zal het wel niet, maar ik denk dat de meerderheid van de Vlaamse wielerliefhebbers nu toch echt wel véél minder goesting heeft om naar de koers te kijken zondag. Als het dan nog een beetje mooi weer is, denk ik ook dat het wel degelijk zichtbaar zal zijn in de cijfers.
Benieuwd hoe de media de kijker toch kan aanmoedigen om te kijken. Ik bedoel , er is maar 1 favoriet meer he , tis VDP tegen de rest. Kverwacht Pedersen toch ook niet meer aan de start.

En Quick-Step wat is daar mee aan de hand man man ..

Jongens sinds 2012 heeft Belgie och arme nog 1x de RVV gewonnen. Het success van de RVV valt echt niet te herleiden tot het success van de Belgen daar.

Anyways zonde. Stuyven en VA beiden weg is toch echt een aderlating.

Die cijfers zijn van Sporza normaal kan een Nederlander ook wel Sporza bekijken maar die koers wordt ook gewoon in Nederland uit gezonden dus of er zoveel Nederlanders de oversteek denk ik niet.

Dat waren wel de hoogste cijfers ooit dat we dit jaar niet opnieuw een record gaan breken is dus niet meer dan normaal. Je moet al een gemiddelde van de laatste 10 jaar gaan bekijken om dan te zien of dit jaar een laag cijfer heeft of niet.

Terug
Bovenaan