Voorjaar 2024

Dit was even voorspelbaar als de kasseimonumenten. Even genieten van die versnelling op de Redoute, maar nu is het gewoon een lange geeuw tot aan de finish.
 
qLjKiQ.jpg


Ze halen daar de twee Emiratenploegen door elkaar, dit zijn de stats van Bilbao, (mede)kopman bij Bahrain die niet eens met de 1 achteraan rijdt. :laugh:

Edit: zijn stats van FW natuurlijk. Daar had Bilbao nummer 101. :laugh:
 
Laatst bewerkt:
qLjKiQ.jpg


Ze halen daar de twee Emiratenploegen door elkaar, dit zijn de stats van Bilbao, (mede)kopman bij Bahrain die niet eens met de 1 achteraan rijdt. :laugh:

Zit Karl daar ook achter de knoppen. Hoe vaak hij al Bilbao en Buitrago door elkaar haalde.


Nu ferme regenbui. Toch nog 30' koers kunnen toch nog koud krijgen.
 
Het is dit jaar wel heel makkelijk om koersverlopen te voorspellen.

Toch echt jammer dat er zoveel volk in de lappenmand ligt...
 
Laatst bewerkt:
Bardet krijgt hier ook gewoon een 2e plaats cadeau eigenlijk. Onbegrijpelijk toch zo achtervolgende groepen. Decathlon zat daar met 2 (en beiden snel) en toch proberen die groep niet te laten samenwerken.

Mathieu kan hier nu nog podium rijden.
 
Bardet krijgt hier ook gewoon een 2e plaats cadeau eigenlijk. Onbegrijpelijk toch zo achtervolgende groepen. Decathlon zat daar met 2 (en beiden snel) en toch proberen die groep niet te laten samenwerken.

Mathieu kan hier nu nog podium rijden.
cadeau? Hij is er van weg gereden op een klim, al die andere hadden dat ook kunnen doen natuurlijk.
 
Ik misgun MVDP nooit iets maar ik had de derde plaats toch eerder gegund aan iemand die iets meer koers gemaakt heeft.
Ge moet nog kunnen ook hé... was net als vorige week gewoon van niet beter kunnen. Anders zit je op La Redoute niet in 15de positie. De kans dat van der Poel LBL wint is ongeveer even groot als Remco de Tour wint... het kan maar er zullen een hele reeks bolkjes perfect juist moeten vallen.

Pogacar op La Redoute was zelfs niet eens met een flits in de laatste meters van de klim, dat was gewoon van quasi aan de voet iedereen doodknijpen.
 
Ge moet nog kunnen ook hé... was net als vorige week gewoon van niet beter kunnen. Anders zit je op La Redoute niet in 15de positie. De kans dat van der Poel LBL wint is ongeveer even groot als Remco de Tour wint... het kan maar er zullen een hele reeks bolkjes perfect juist moeten vallen.

Pogacar op La Redoute was zelfs niet eens met een flits in de laatste meters van de klim, dat was gewoon van quasi aan de voet iedereen doodknijpen.
15 tal seconde sneller als Remco vorig jaar las ik ergens op twitter, benieuwd of het op strava komt
 
Nog bijna een ferme val Vansevanant helemaal op het kantje daar.

Wel beestige koers gereden Mauri, vreesde eerlijk gezegd een beetje voor zijn carrière vorig jaar.

Was wel een lelijke val geweest inderdaad. Gelukkig recht gebleven. Raakt een fan denk ik, en dat tegelijk met dat Van Gils uitwijkt voor Van der Poel (die minder snelheid heeft) en ook barrières die naar binnen gaan achter de streep was dat even eng.
 
15 tal seconde sneller als Remco vorig jaar las ik ergens op twitter, benieuwd of het op strava komt

Vorig jaar lag die nat en slipte Evenepoel zelfs even weg en versnelde die pas op 200m van de top of zo. Was vooral van Wilder die toen tempo maakte. Dus 15 sneller zou niet echt spectaculair zijn.

Wel beestige koers gereden Mauri, vreesde eerlijk gezegd een beetje voor zijn carrière vorig jaar.

Was wel een lelijke val geweest inderdaad. Gelukkig recht gebleven. Raakt een fan denk ik, en dat tegelijk met dat Van Gils uitwijkt voor Van der Poel (die minder snelheid heeft) en ook barrières die naar binnen gaan achter de streep was dat even eng.

Ja is ferm binnen gekomen daar in de Waalse Pijl. Vorig jaar toen zijn eerste zege in Oman en 1" tekort voor het GC tegen Jorgensen dus dat was echt wel goed maar dan zijn knie. Komt dan weer in actie valt hij daar ergens in Denemarken/Duitsland of zo waardoor hij uitvalt voor de Vuelta.

Maar goed nu op de goede weg. Straks Giro benieuwd. Pogacar gaat w el niet alle ritten winnen zeker daar dus zouden er zeker kansen moeten liggen.
 
Ge moet nog kunnen ook hé... was net als vorige week gewoon van niet beter kunnen. Anders zit je op La Redoute niet in 15de positie. De kans dat van der Poel LBL wint is ongeveer even groot als Remco de Tour wint... het kan maar er zullen een hele reeks bolkjes perfect juist moeten vallen.

Pogacar op La Redoute was zelfs niet eens met een flits in de laatste meters van de klim, dat was gewoon van quasi aan de voet iedereen doodknijpen.

Ik wil ook helemaal geen afbreuk doen of impliceren dat het gestolen is ofzo hoor.

Gewoon in de geest van de wedstrijd de mannen die koers gemaakt hebben belonen.
 
Terug
Bovenaan