Voorjaar 2023

Ja laat ons hopen dat het opnieuw een spannende strijd is want hoe mooi de renner Pogacar wel niet is, het is toch minder leuk kijken als je al op voorhand weet wie gaat winnen. Momenteel steekt hij er teveel uit. Sebiet wint hij alle kasseiklassiekers :unsure:
Was vorig jaar vóór de Tour toch ook zo? Tot de etappe waarin hij in het geel breekt, dacht ik ook dat hij het ging klaren tot het einde. Zoals velen, denk ik.
Evengoed blijft Tadej alles in frut vaneen rijden tot halverwege de Tour.
Aandachtig blijven kijken tot dat ene moment (dat misschien komt).
Wel ben ik zeker dat UAE belange nog niet het potentieel van Pogacar benut, laat staan de kracht van haar renners, daar hebben ze nog veel van te leren. Om die reden kijk ik ook enorm uit naar R.EV in de Tour tegen Jumbo en UAE. Er zit nog altijd meer koersintelligentie en inzicht bij Quick-Step dan bij UAE of Jumbo. Volgens mij kan R.EV door dat overwicht alleen al een heel goede kans maken op de eindzege volgend jaar (onder voorbehoud van het parcours).
Dit begrijp ik niet goed.
Bedoel je genre waaiers trekken? Niet overpakken als hij mee zou zijn met de twee tenoren, om dan op een vlakker stuk weg te rijden?
Ze missen bij Quickstep wel de ervaring in de Tour voor een klassement.
Voor de renners zie ik het wel goed komen, een Van Wilder en Vansevenant gaan nog wel groeien en Masnada + Cattaneo in vorm zijn veel waard.
Devenyns, die fixt nog wel een jaartje erbij en zal Julian overtuigen om zich leeg te tijden voor Remco :tongue:.

Die Nokere koerse hadden ze, net als Le Samyn, beter uit de sporza wielermanager gelaten hoor :tongue:

Ik heb niemand om in mijn ploeg te zetten. Zelfs jongens als Meeus en Hofstetter starten niet, simpelweg omdat hun ploeg niet aan de start komt... Ik had beter mijn huiswerk moeten maken :tongue:

Voor een 1.Pro wedstrijd is dat toch eigenlijk ook een zeer triestig deelnemersveld eigenlijk.

Hier Campenaerts en Watson. En had ook bij paar beter hun programma bekeken, bijvoorbeeld Coquard rijd geen enkele klassieker dit jaar, anders een garantie op punten met hem ieder jaar..

bijvoorbeeld Coquard rijd geen enkele klassieker dit jaar, anders een garantie op punten met hem ieder jaar..

Toch gewoon MSR zaterdag? Zal daar ook wel top 10 rijden denk ik. En volgens mij staat die ook gewoon aan de start van RVV en Amstel hoor. DDV kan zelfs.

ai dat wordt een moeilijk voorjaar. Meestal als je MSR niet kan rijden ga je 2 weken later ook geen top zijn in de RVV. Gelukkig dat hij al een ferme Strade heeft gewonnen.
Ach, er heeft toch nog nooit iemand de Strade en de RVV in hetzelfde jaar gewonnen :tongue:

Nee, jammer. Ook in MSR was hij uiteraard mede-favoriet. Misschien het geweer ineens van schouder veranderen en vol voor de Waalse klassiekers gaan?

KAN rijden. Ik zeg niet dat je MSR moet rijden. Maar als je 2 weken voor de RVV niet fit ben is de kans dat je in de RVV in topvorm bent zeer klein.

Dat is altijd zo natuurlijk, Als je ziek/geblesseerd uitvalt dat je 2 weken erna op en top bent.
ik dacht dat je het had over de vroegere tijd (tijd van Boonen enzo) wanneer ze altijd spraken dat de kilometers van MSR broodnodig waren om top te zijn in het kasseienvoorjaar.

Zoals verwacht zeker? De enige echte favoriet vandaag.

Je moet het nog altijd wel afmaken natuurlijk :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan