SnakeGodRovinin
Well-known member
Was vorig jaar vóór de Tour toch ook zo? Tot de etappe waarin hij in het geel breekt, dacht ik ook dat hij het ging klaren tot het einde. Zoals velen, denk ik.Ja laat ons hopen dat het opnieuw een spannende strijd is want hoe mooi de renner Pogacar wel niet is, het is toch minder leuk kijken als je al op voorhand weet wie gaat winnen. Momenteel steekt hij er teveel uit. Sebiet wint hij alle kasseiklassiekers![]()
Evengoed blijft Tadej alles in frut vaneen rijden tot halverwege de Tour.
Aandachtig blijven kijken tot dat ene moment (dat misschien komt).
Dit begrijp ik niet goed.Wel ben ik zeker dat UAE belange nog niet het potentieel van Pogacar benut, laat staan de kracht van haar renners, daar hebben ze nog veel van te leren. Om die reden kijk ik ook enorm uit naar R.EV in de Tour tegen Jumbo en UAE. Er zit nog altijd meer koersintelligentie en inzicht bij Quick-Step dan bij UAE of Jumbo. Volgens mij kan R.EV door dat overwicht alleen al een heel goede kans maken op de eindzege volgend jaar (onder voorbehoud van het parcours).
Bedoel je genre waaiers trekken? Niet overpakken als hij mee zou zijn met de twee tenoren, om dan op een vlakker stuk weg te rijden?
Ze missen bij Quickstep wel de ervaring in de Tour voor een klassement.
Voor de renners zie ik het wel goed komen, een Van Wilder en Vansevenant gaan nog wel groeien en Masnada + Cattaneo in vorm zijn veel waard.
Devenyns, die fixt nog wel een jaartje erbij en zal Julian overtuigen om zich leeg te tijden voor Remco
.