Voorjaar 2023

Pogacar een magnifiek renner.
Maar Jezus wat kan die man crosschainen… Het doet pijn aan mijn ogen! :cry:

Pogacar een magnifiek renner.
Maar Jezus wat kan die man crosschainen… Het doet pijn aan mijn ogen! :cry:

De Lewis Hamilton van het wielrennen, deze jongen gaat zeer veel wedstrijden domineren de komen jaren. Je zou haast medelijden krijgen met de Jonassen en Remco's van deze wereld.

De Lewis Hamilton van het wielrennen, deze jongen gaat zeer veel wedstrijden domineren de komen jaren. Je zou haast medelijden krijgen met de Jonassen en Remco's van deze wereld.
Remco right now :unsure:
BSYokny_8PA4aVcM-u-kYXen3DFkPC9mSnPAaaF_zf-gqJBisXVihGDaS0ytEWiPJQ4cT734Oe0hZeQRfm1waQ=w1500-h1000-p-e365

Ik denk dat Remco een trucje zoals dit ook wel kan hoor. We zullen het nooit weten want niet aan de start, maar hij had hier zeker meegekund denk ik.

Jakobsen zeg blijft toch eens gewoon in dat wiel zitten. Laat zich toch vaak heel makkelijk wegzetten. Van Lerbergen is zo'n brede gast die maakt echt wel plaats voor jouw. Nu de voorbije dagen zullen er wel weer zwaar hebben ingehakt dus de benen zullen misschien niet te goed meer geweest zijn.

Ik denk dat Remco een trucje zoals dit ook wel kan hoor. We zullen het nooit weten want niet aan de start, maar hij had hier zeker meegekund denk ik.
Ik denk dat toch ook. Remco is op dat vlak toch eenzelfde type renner als Pogacar. Ik schat die laatste zeker hoger in, maar een Remco in topvorm kan toch ook zo'n cartouche afschieten se.

Jakobsen zeg blijft toch eens gewoon in dat wiel zitten. Laat zich toch vaak heel makkelijk wegzetten. Van Lerbergen is zo'n brede gast die maakt echt wel plaats voor jouw. Nu de voorbije dagen zullen er wel weer zwaar hebben ingehakt dus de benen zullen misschien niet te goed meer geweest zijn.

Heeft exact hetzelfde probleem als Ewan (en ook De Lie, maar die is nog jong natuurlijk). Die chaotische sprints waar elke B of C sprinter en zijn moeder helemaal voorin willen zitten, liggen hem gewoon niet. Je moet echt durven, en ook wel heel slim zijn.

Vermeersch niet kunnen winnen in Drenthe, jammer. Ergens beelden tee vinden?

Was op GCN dus straks wrs te herbekijken op Tiz, maar hier al laatste 3km

Lotto/DSM/Jumbo peloton gesplit in de wind, dan uit die eerste waaier groepje weggereden met Vermeersch. Die was misschien wel de sterkste, maar Hagenes veruit de slimste. Ging aan net toen Vermeersch een kopbeurt had gedaan en Andresen (beetje rare tactiek van hem aangezien die veruit de snelste was) en De Vos (al hele dag in de vlucht) zaten al heel de tijd naar Vermeersch te kijken. Vermeersch kreeg het gat niet meer dicht.

Hoewel het werk dat hij gedaan heeft vooraf er misschien voor iets tussen zit, lijkt Vermeersch zijn sprint wel serieus trager dit jaar dan een 2tal jaar geleden.

Laatst bewerkt:
Met Merlier, Philipsen, De Lie en Van Aert hebben we toch weer een enorme weelde in de sprint, voor quasi alle terreinen.

Nog niet zo heel lang geleden was het nog helemaal anders...

Philipsen neemt de draad precies toch weer goed op. Eigenlijk moet hij qua snelheid toch echt weinig onderdoen voor Jakobsen, Groenewegen, ... én hij heeft het voordeel dat hij zwaardere ritten aankan.

Philipsen neemt de draad precies toch weer goed op. Eigenlijk moet hij qua snelheid toch echt weinig onderdoen voor Jakobsen, Groenewegen, ... én hij heeft het voordeel dat hij zwaardere ritten aankan.

Zoals ik hier al eens gezegd heeft. Beste sprinter ter wereld, en het is niet eens close. Zorgt hier weer bijna op zijn eentje (ok hulp van de ploeg hier natuurlijk) dat Alpecin nu toch geen super slechte seizoensstart heeft. Als Van der Poel in vorm raakt, zal iedereen de rest weer snel vergeten.

Hoewel het werk dat hij gedaan heeft vooraf er misschien voor iets tussen zit, lijkt Vermeersch zijn sprint wel serieus trager dit jaar dan een 2tal jaar geleden.

Had de laatste kilometers gevolgd via de live van pcs en puur qua scorebord journalistiek had ik niet verwacht dat hij laatste zou eindigen van dat groepje.
Eigenlijk wel jammer van die sprint, want is wel een potentieel wapen.

Had de laatste kilometers gevolgd via de live van pcs en puur qua scorebord journalistiek had ik niet verwacht dat hij laatste zou eindigen van dat groepje.
Eigenlijk wel jammer van die sprint, want is wel een potentieel wapen.

Nee, Andresen is wel snel dus ok, maar verliezen van De Vos die al een hele dag in de vlucht heeft gezeten, mag eigenlijk niet. Ma bon, hij had wel veruit het meeste werd van die groep gedaan in de laatste 15km.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan