Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
UCI commissaris heeft honger, gaat op restaurant en de dag erna geven ze boetes tot het bedrag gerecupereerd isUCI strikes again!
Je zou op den duur denken dat ze het erom doen![]()

Pogacar een magnifiek renner.
Maar Jezus wat kan die man crosschainen… Het doet pijn aan mijn ogen!![]()
Lewis had wel de beste auto en Pogacar heeft wel een brolfietske he!De Lewis Hamilton van het wielrennen, deze jongen gaat zeer veel wedstrijden domineren de komen jaren. Je zou haast medelijden krijgen met de Jonassen en Remco's van deze wereld.

Lewis had wel de beste auto en Pogacar heeft wel een brolfietske he!![]()

Remco right nowDe Lewis Hamilton van het wielrennen, deze jongen gaat zeer veel wedstrijden domineren de komen jaren. Je zou haast medelijden krijgen met de Jonassen en Remco's van deze wereld.

Ik denk dat toch ook. Remco is op dat vlak toch eenzelfde type renner als Pogacar. Ik schat die laatste zeker hoger in, maar een Remco in topvorm kan toch ook zo'n cartouche afschieten se.Ik denk dat Remco een trucje zoals dit ook wel kan hoor. We zullen het nooit weten want niet aan de start, maar hij had hier zeker meegekund denk ik.
Jakobsen zeg blijft toch eens gewoon in dat wiel zitten. Laat zich toch vaak heel makkelijk wegzetten. Van Lerbergen is zo'n brede gast die maakt echt wel plaats voor jouw. Nu de voorbije dagen zullen er wel weer zwaar hebben ingehakt dus de benen zullen misschien niet te goed meer geweest zijn.
Vermeersch niet kunnen winnen in Drenthe, jammer. Ergens beelden tee vinden?
Philipsen neemt de draad precies toch weer goed op. Eigenlijk moet hij qua snelheid toch echt weinig onderdoen voor Jakobsen, Groenewegen, ... én hij heeft het voordeel dat hij zwaardere ritten aankan.
Hoewel het werk dat hij gedaan heeft vooraf er misschien voor iets tussen zit, lijkt Vermeersch zijn sprint wel serieus trager dit jaar dan een 2tal jaar geleden.
Had de laatste kilometers gevolgd via de live van pcs en puur qua scorebord journalistiek had ik niet verwacht dat hij laatste zou eindigen van dat groepje.
Eigenlijk wel jammer van die sprint, want is wel een potentieel wapen.
De mannen van Tietema toch ook geen slechte koers gereden!Vermeersch niet kunnen winnen in Drenthe, jammer. Ergens beelden tee vinden?