Voorjaar 2023

UAE gaat hier vandaag toch een ferme pandoering (minuut) krijgen vrees ik. Nu al op 14" van Jayco halfweg en dan moet Jumbo nog komen.

Weer heel nipt, nieuwe photo finish, maar ik denk Jakobsen.

Heel belangrijk voor Fabio dit. En hij leek ook echt snel.

Ik denk Jakobsen wel duidelijk al bij al. Serieuze streep van Gaviria wel amai... dacht dat die de rest gewoon ging vernederen maar die ging toch van net iets te ver. Philipsen sleurt Jakobsen terug tot op het wiel denk ik.

Quick-Step ondertussen wel serieus aan het prutsen in Parijs-Nice... dat doet even pijn aan de ogen daar.

Hoe vaak probeert Gaviria dit eigenlijk haha. Die jongen lijkt echt nog snel, maar heeft 0,0 leadout. Wist hij natuurlijk wel toen hij naar Movistar ging.

Toch maar tweede stuk afwachten. Jayco alleszins wel een dikke TTT gereden, zoals we gewoon zijn eigenlijk.

Nog 6 minuten voor 5,6km. Gaat geen minuut worden denk ik. Met wat geluk beperkt hij het tot 30" wat doenbaar is met wat nog komen gaat.

Pakt Van Hooydonck nu geel? Hebben ze weer niet door precies. Die pakte gisteren 2 seconden hé. Het is een Belg he jongens, wake up. Die kwam toch als derde over de meet net?

EDIT: alé 10 minuten later valt Renaat zijne frank. Genant dit.

Pakt Van Hooydonck nu geel? Hebben ze weer niet door precies. Die pakte gisteren 2 seconden hé. Het is een Belg he jongens, wake up. Die kwam toch als derde over de meet net?

Jose zal zijn brilletje weer hebben afgezet. Zat wel een klein gaatje na Vignegaard misschien dat het 2" was?

Vraag me wel af waarom hij er nog bij zat had beter zijn ding ervoor gedaan maar goed mooi voor hem een dagje geel.

Jose zal zijn brilletje weer hebben afgezet. Zat wel een klein gaatje na Vignegaard misschien dat het 2" was?

Vraag me wel af waarom hij er nog bij zat had beter zijn ding ervoor gedaan maar goed mooi voor hem een dagje geel.
Neenee, zat op het wiel van Tratnik rn Jonas. Nooit 2s gap alleszins

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan