Pieterjan94
Well-known member
tuurlijk had eventjes niet goed opgelet
Ge had mij al een attack bezorgd!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuurlijk had eventjes niet goed opgelet
Die komen toch pas binnen nadat Jakobsen de sprint in TA heeft gewonnen.

Weer heel nipt, nieuwe photo finish, maar ik denk Jakobsen (die er wel weer snel uitzag).
De reacties eronder.Plaatsvervangende schaamte voor Jos zijn reactie, of de negatieve en onterechte reacties eronder ?
Toch maar tweede stuk afwachten. Jayco alleszins wel een dikke TTT gereden, zoals we gewoon zijn eigenlijk.amai Jumbo rijdt niet echt weg van de rest. Had toch een kloof verwacht.
Toch maar tweede stuk afwachten. Jayco alleszins wel een dikke TTT gereden, zoals we gewoon zijn eigenlijk.
Pakt Van Hooydonck nu geel? Hebben ze weer niet door precies. Die pakte gisteren 2 seconden hé. Het is een Belg he jongens, wake up. Die kwam toch als derde over de meet net?
Neenee, zat op het wiel van Tratnik rn Jonas. Nooit 2s gap alleszinsJose zal zijn brilletje weer hebben afgezet. Zat wel een klein gaatje na Vignegaard misschien dat het 2" was?
Vraag me wel af waarom hij er nog bij zat had beter zijn ding ervoor gedaan maar goed mooi voor hem een dagje geel.