Voorjaar 2023

Aan de beelden te zien is het geen slecht idee om bewust even in te houden en geen 3 uur op de hot (of hier wet and cold) seat te gaan zitten ;)

Gaf toch gewoon vooraf aan dat hij nog niet 100% is en dat we hem dus niet meteen moesten verwachten.
Ja maar had toch wel verwacht dat hij in het begin op de hot seat zou zitten aangezien hij als 7de startte en er geen favorieten voor hem gestart zijn :)

Lijken wel mooie wegen, ondanks de slechte weersomstandigheden (van Baerle vertrekt juist in de gietende regen)

Wout is gewoon niet voluit gegaan

Amai, als je dit ziet hoop je dat ze de volgende dagen hopelijk ander weer gaan krijgen maar een snelle "weer Toscane" google search schets een vrij grim beeld in dat opzicht. :unsure: Kan wel meevallen uiteindelijk maar ik denk niet dat er iemand echt zit te wachten op zo'n apocalytische etappe zoals die van 2 jaar geleden waar ze allemaal choco van hun fiets kwamen.

Tijdritten met wisselende omstandigheden zijn zo dom. Iedereen nu stukken sneller omdat het volledig aan het opdrogen is.

Tijdje geleden wat de nog eens Ganna zo zagen uitpakken in een TT.

Heb de rest van het parkoers nog niet gezien maar kon de laatste tijd ook nog behoorlijk klimmen, kandidaat eindwinnaar?

Tijdje geleden wat de nog eens Ganna zo zagen uitpakken in een TT.

Heb de rest van het parkoers nog niet gezien maar kon de laatste tijd ook nog behoorlijk klimmen, kandidaat eindwinnaar?
Ganna :love: wat, een, machine.

Imo toch kandidaat eindwinnaar inderdaad in dit veld. Een Ganna in deze vorm moet de schade in die 1ne aankomst bergop toch kunnen beperken.

Sheffield zijn prestatie valt hier letterlijk in het water, ik wou die zijn tijd wel eens gezien hebben als die ook op de opdrogende omstandigheden kon rijden. Heeft volgens mij ook een monster ITT gereden.

Ganna gaat die 13km klim toch nooit overleven lijkt mij.

Vrijdag 13km aan 7,2%, dacht het dus niet.
Sheffield zijn prestatie valt hier letterlijk in het water, ik wou die zijn tijd wel eens gezien hebben als die ook op de opdrogende omstandigheden kon rijden. Heeft volgens mij ook een monster ITT gereden.

Ganna gaat die 13km klim toch nooit overleven lijkt mij.

Klimt wel goed hoor dit seizoen. In San Juan en Algarve deed hij het niet slecht. Heeft toch al een minuut of zo op sommige klassementsrenners. Maar 13km aan 7.2% zal wel iets te veel zijn normaal.

Van Hooydonck mist een paar hersencellen ofwa? Matthews een beuk geven terwijl die daar met exact dezelfde opdracht zit en dan nog eens gewoon beter is ook? Laat Matthews in het wiel van Pogacar en die pakt misschien seconden af.

Pedersen sterk, gisteren ook al goed.

Veel chaos, geen treintjes. Merlier en De Lie leken goed te zitten met een ploegmaat voor hen maar plots alles weg.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan