Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

U zei?MVDP die aanzet.
Gaat nog tof worden!

Leek me meer eens prikken om te zien wat het zegt en om een stok in het hoenderhok te gooien.U zei?
Was wel een beetje random: van helemaal achteraan bij het afdraaien van de strook...
Met wat we nu zien beetje waanhoopspoging denk ik. Of plots de benen voelen vollopen natuurlijk.
Ik denk Flupke gewoon niet goed genoeg hoor. Anders zit je niet in 10de positie in een geloste groep van 13...Ja, dat wordt hier weer niks met de sporza wielermanager
MVDP precies toch niet top, en iedereen kijkt naar hem.
Wellens op een ongelukkig moment materiaalpech.
En ik mag hopen dat Alaphilippe ook materiaalpech had, want anders is dit toch wel heel slappe kost.
Paar jaar terug misschien maar die zijn toch ook al over hun top heen?
De Marchi is het beste echt wel vanaf, maar Bystrom toch mooie dingen laten zien vorig en begin dit jaar. Die zie ik nog wel een rol spelen in de finale met die voorsprong. Niet voor winst natuurlijk.
mee op de grote plaat 
Ik denk Flupke gewoon niet goed genoeg hoor. Anders zit je niet in 10de positie in een geloste groep van 13...
Was ook moeilijk in te schatten. Wint wel in Frankrijk maar het niveau daar was moeilijk in te schatten.
mee op de grote plaat
![]()
Het is al zover.Ja toegegeven, ik had Bystrom als de sterkste verwacht. Nu, hij zal er sws wel doorzakken De Marchi, maar toch mooie koers gereden.