Voorjaar 2023

Pidcock wil het doen als Pogacar. Zou een straf nummer zijn. Als ik het me goed herinner kreeg zelfs Pog Zelve vorig jaar een moeilijk moment op de tussenstukken die er straks aankomen?

VDP wat een geluk dat die zoveel talent heeft want die heeft echt het koersverstand van een ezel hé. Gaat even aanvallen vlak voor ze aan een lange strook asfalt beginnen :sarcastic:

Ja, dat wordt hier weer niks met de sporza wielermanager :p

MVDP precies toch niet top, en iedereen kijkt naar hem.
Wellens op een ongelukkig moment materiaalpech.
En ik mag hopen dat Alaphilippe ook materiaalpech had, want anders is dit toch wel heel slappe kost.

Van de Poel wel compleet afgemaakt ja. QS ook weer nergens buiten Bagioli. Had Vansevenant hier wel verwacht (als Van Gils daar bij VdP zit moet die dat toch ook kunnen).

U zei? :unsure:

Was wel een beetje random: van helemaal achteraan bij het afdraaien van de strook...
Met wat we nu zien beetje waanhoopspoging denk ik. Of plots de benen voelen vollopen natuurlijk.
Leek me meer eens prikken om te zien wat het zegt en om een stok in het hoenderhok te gooien.
De koers is nog niet gereden maar hoe de kaarten nu liggen lijkt hij toch niet de beste benen te hebben. Alsook iedereen kijkt naar hem natuurlijk.

Maar het is wel nog even. De voorsprongen zijn ook niet zo gigantisch.

Jongens wat is die Gregoire zot. Ik wist dat hij al goed ging zijn dit seizoen, maar doet hier gewoon meteen mee met de besten in Strade :love:

Ja, dat wordt hier weer niks met de sporza wielermanager :p

MVDP precies toch niet top, en iedereen kijkt naar hem.
Wellens op een ongelukkig moment materiaalpech.
En ik mag hopen dat Alaphilippe ook materiaalpech had, want anders is dit toch wel heel slappe kost.
Ik denk Flupke gewoon niet goed genoeg hoor. Anders zit je niet in 10de positie in een geloste groep van 13...

Was ook moeilijk in te schatten. Wint wel in Frankrijk maar het niveau daar was moeilijk in te schatten.

Doodzonde van Wellens wel. Ik denk dat die wel mee geweest was anders.

Ik denk Flupke gewoon niet goed genoeg hoor. Anders zit je niet in 10de positie in een geloste groep van 13...

Was ook moeilijk in te schatten. Wint wel in Frankrijk maar het niveau daar was moeilijk in te schatten.

goh Gaudu is toch gewoon een goed renner. Dus dat viel wel mee. Gewoon vreemd. Is in het verleden ook al wel erg wisselvallig geweest natuurlijk. 2 Tours of zo geleden die eerste rit met overmacht gewonnen, volgende dag weer aankomst op een muurtje denk je 2 op 2 komt hij er niet aan te pas.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan