Voorjaar 2023

Niemand mee op een specialized
Wel volk mee op baggerfietsen als cube, Ridley, lapierre en colnago
En iemand op een pinarello gaat misschien zelfs winnen :p

Alle gekheid op een stokje heeft UAE wel stappen gezet op vlak van materiaal.
En kwatongen beweren dat Wellens zijn prestaties sinds hij voor UAE rijdt ook met materiaal te maken heeft.

goh Gaudu is toch gewoon een goed renner. Dus dat viel wel mee. Gewoon vreemd. Is in het verleden ook al wel erg wisselvallig geweest natuurlijk. 2 Tours of zo geleden die eerste rit met overmacht gewonnen, volgende dag weer aankomst op een muurtje denk je 2 op 2 komt hij er niet aan te pas.
Ik had het niet zozeer over de namen maar meer over hoe goed die mannen nu zijn... de mannen die Algarve, Vlaanderen, Ruta, UAE rijden daarvan weet je min of meer of ze goed zijn of niet. Van Gaudu (en die andere Fransen) hebben we weinig ijkpunten dit seizoen denk ik.

Benoot is een monster aan het worden. Altijd wel al heel goed geweest natuurlijk (alé hij heeft dit al gewonnen), maar dit, wow. Van Aert knechten vanaf nu :biglaugh:

En Costa dat is toch echt een raadsel hoe Intermarché daar weer in slaagt

Ik geloof niks meer van Rui Costa by the way. Al heel het seizoen is die bij de besten als het wat bergop gaat. Rijdt precies beter rond dan in zijn topjaren. Niet koosjer.

En iemand op een pinarello gaat misschien zelfs winnen :p

Alle gekheid op een stokje heeft UAE wel stappen gezet op vlak van materiaal.
En kwatongen beweren dat Wellens zijn prestaties sinds hij voor UAE rijdt ook met materiaal te maken heeft.
En Costa is beter op zijn cube dan op zijn colnago!

De organisatie loopt toch maar wat stroef.
Ik vraag me af of ze hem gaan pakken. Want ze blijven toch steken op 15-20s.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan