Voorjaar 2023

Bystrom en De Marchi zou ik nu wel geen 6 minuten of meer cadeau doen precies.

De Marchi is het beste echt wel vanaf, maar Bystrom toch mooie dingen laten zien vorig en begin dit jaar. Die zie ik nog wel een rol spelen in de finale met die voorsprong. Niet voor winst natuurlijk.

Is pure vermoeidheid en het is ook gewoon zo moeilijk op tv te zien hoe steil die klim wel is.

Je springt daar niet even naar links om iemand door te laten.
Maar ze gaat een tweede keer bewust naar rechts, dat is niet rechtdoor gaan he dat is weten als ik nu terug naar t hek ga kan ze er niet door... .

Tis geen niveau Groenwegen die wat mij betreft nooit op een fiets had mogen zitten nog in competitief verband maar ik blijf erbij vuil spel, héél vuil spel.

Vreemde ontknoping toch... die komen goe overeen duidelijk :laugh:

Van Aert en vdP gaan hartelijker met elkaar om na een finish en dat zijn alles behalve goeie vrienden.

Het blijven vrouwen en dan is de sfeer toch steeds iets minder oprecht onderling.

Het blijven vrouwen en dan is de sfeer toch steeds iets minder oprecht onderling.
Het zijn ploeggenoten eh.
Dat beide willen winnen dat snap ik. Maar in een situatie zoals deze is het gewoon vrouw tegen vrouw en wint de beste.

Ruben over Vollering was gewoon schaamtelijk. Ik weet niet of hij het weet maar dat is iemand die potentieel de tour op haar naam zal schrijven.

Dat je het zelf niet bekijkt is OK, maar iets meer respect voor professionele atleten is wel op zijn plaats.
Man toch dat vrouwenwielrennen… 🥲 ik wieger dat te belijken gezien dat veredelde cyclos zijn, dus ik was niet aan het meekijken in afwachting van de echte wedstrijd. Maar hoor ik hier net van mensen die wel aan het kijken waren dat er 2 ploeggenotes 1-2 werden, blijlbaar geen afspraken hadden gemaakt, en elkaar daarna wel voor de camera Kutwijf genoemd hebben… sorry maat is toch weer een bewijs van de graad van professionaliteit in het vrouwenwielrennen…?

Het zijn ploeggenoten eh.
Dat beide willen winnen dat snap ik. Maar in een situatie zoals deze is het gewoon vrouw tegen vrouw en wint de beste.
Ja... das allemaal wreed tof maar dan verwacht ik nadien wel een klein feestje onderling.

Nu spurten ze tegen elkaar en Vollering gaat na de finish links van de baan staan en Kopecky rechts. Elkaar geen blik gunnend... triest schouwspel. Ik vond de situatie Merlier-Philpsen al héél pijnlijk in de Tour vorig jaar maar dit slaat alles.

Ik moet Bill Burr meer en meer gelijk geven: als vrouwen willen dat vrouwensport in belang toe neemt, dat ze dan zelf sport beginnen kijken zodat wij hier niet naar moeten kijken. :unsure:

Alaphilippe niet meer mee denk ik maar niet in beeld gezien, dus geen idee of hij pech had of eruit gereden is.

Is Formolo de man van UAE die alweer vooraan zit en niet Wellens.

Pidcock heeft al een minuut zeg? Is die gaan vliegen? Veel organisatie gaat er niet zijn.

Maxim Van Gils nog mee. Sterk.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan