Voordat de bom valt

Wat ga jij nog doen voor de bom valt?

  • Je energierekening betalen

    Stemmen: 2 11,8%
  • Je auto wassen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Uit het venster vallen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nog eens goed naar 't WC gaan

    Stemmen: 3 17,6%
  • Enkele banwaardige insults neerpennen op Beyond Gaming

    Stemmen: 3 17,6%
  • Recipe4hate pesten door heel veel schreifvouten te maaken

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nog eens naar een herhaling van de kampioenen kijken

    Stemmen: 2 11,8%
  • iets anders

    Stemmen: 7 41,2%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Een hele pagina racistische en homofobie comments zetten op BG vol met schrijffouten zodat sommigen zodanig in shock zijn dat dat hun laatste moment is op de wereld. En zodat hun duvelke niet meer smaakt.

En ondertussen onbetaalbare frieten eten en een onbetaalbaar duvelke drinken.

Maar dan kan Putin beter zorgen dat hij juist gemikt heeft!
 
Kwestie van minuten/enkele uurtjes maar?

Eindelijk eens my inner demon loslaten: iedereen die me TE veel geïrriteerd heeft eens terugpakken.
Bereid je dus maar voor op kak (oorsprong kan menselijk of K9 zijn) onder de deurklink van je beemer als je naar theelepeltje wil rushen, 6! 😈
 
Doomsdaypreppen en mijn despotisch koninkrijk voorbereiden dat ik ga stichten in het prachtige postapocalyptische landschap van de Kempen. Ik zoek nog ridders die willen stralen als ambassadeurs van mijn afschrikwekkende repressieapparaat.
 
Kwestie van minuten/enkele uurtjes maar?

Eindelijk eens my inner demon loslaten: iedereen die me TE veel geïrriteerd heeft eens terugpakken.
Bereid je dus maar voor op kak (oorsprong kan menselijk of K9 zijn) onder de deurklink van je beemer als je naar theelepeltje wil rushen, 6! 😈
Moet ik me ook bedreigd voelen?
 
Kwestie van minuten/enkele uurtjes maar?

Eindelijk eens my inner demon loslaten: iedereen die me TE veel geïrriteerd heeft eens terugpakken.
Bereid je dus maar voor op kak (oorsprong kan menselijk of K9 zijn) onder de deurklink van je beemer als je naar theelepeltje wil rushen, 6! 😈
Je mag hem zelfs helemaal onderschijten want terwijl jij dat aan het doen bent, ben ik zat en stoned aan het chillen op west coast classics met @Vrouwtje Theelepel.

Ik denk dat ik meer plezier ga hebben dan jij.
 
Terug
Bovenaan