Voetbalshirts

Ik heb eigenlijk een beetje een gelijkaardige vraag als in de openingspost.

Ik wou onlangs een truitje van Bayern kopen, maar via hun officiële shop zou me dat 180€ kosten, dat is gewoon absurd.
Enkele jaren geleden van ik eentje van Man City (Doku) gekocht voor 90€ en een paar weken geleden eentje van Aston Villa (Tielemans) voor 65€ (was 60% korting).

Ik wil graag nog enkele shirts hebben, maar ik vind die prijzen er zwaar over.

Zijn er sites of winkels waar je goedkopere shirts kan kopen?
En niet enkel van hele grote ploegen zoals Real, Barça, PSG,...

Edit, ik weet dat je via DHGate en gelijkaardige sites heel goedkoop Chinese namaak kan kopen. Maar die kwaliteit is minder, altijd een risico en het niet echt legaal denk ik.

Ik heb eigenlijk een beetje een gelijkaardige vraag als in de openingspost.

Ik wou onlangs een truitje van Bayern kopen, maar via hun officiële shop zou me dat 180€ kosten, dat is gewoon absurd.
Enkele jaren geleden van ik eentje van Man City (Doku) gekocht voor 90€ en een paar weken geleden eentje van Aston Villa (Tielemans) voor 65€ (was 60% korting).

Ik wil graag nog enkele shirts hebben, maar ik vind die prijzen er zwaar over.

Zijn er sites of winkels waar je goedkopere shirts kan kopen?
En niet enkel van hele grote ploegen zoals Real, Barça, PSG,...

Edit, ik weet dat je via DHGate en gelijkaardige sites heel goedkoop Chinese namaak kan kopen. Maar die kwaliteit is minder, altijd een risico en het niet echt legaal denk ik.

Ik zou vinted eens checken, daar heb ik mijn Rode Duivels t-shirt gekocht een paar weken terug voor 35 (denk ik) euro. Voelt alvast echt, zou niet weten hoe je 100% zeker kan zijn of iets echt of vals is tegenwoordig.

Terug
Bovenaan