Voetbalshirts

op voetbalshop zijn ze 100€ (of 150€ voor de "authentiek")
Dat is wss zonder naam? Op de site van de bond ook aan die prijs zonder naam.

Ik vind ze ook allebei zeer mooi (blauwe iets mooier), maar het zijn niet echt Belgische kleuren.
 
Die kuifje outfits hebben wel iets, maar ze komen niet agressief over, tis moeilijk uit te leggen wat ik bedoel t ziet er wat kinderachtig uit los van dat het een mooie combinatie is.
 
Op Classic Football Shirts staat het uitshirt aan €93,99, bij de Bond aan €100, tenzij je opdruk Corrasco wil natuurlijk
 
Dat is wss zonder naam? Op de site van de bond ook aan die prijs zonder naam.

Ik vind ze ook allebei zeer mooi (blauwe iets mooier), maar het zijn niet echt Belgische kleuren.
Ik heb wat schrik dat de tintin outfits een gigantisch succes gaan worden. En snel uitverkocht gaan zijn. Alleen had ik graag een Doku shirt gehad. En de juiste nr’s op het EK zullen wss pas laat bekend worden gemaakt.
 
Ik heb wat schrik dat de tintin outfits een gigantisch succes gaan worden. En snel uitverkocht gaan zijn. Alleen had ik graag een Doku shirt gehad. En de juiste nr’s op het EK zullen wss pas laat bekend worden gemaakt.
is ook de reden dat ze dat doen. Tegenwoordig een hype rond voetbalshirts voor 1 of andere en er een verhaaltje rond verzinnen zorgt dat die nog groter wordt.

Uiteindelijk springen zoals met andere zaken scalpers en resellers erop.
Gevolg de uitgever is rap van de stock af en dikke duim/bonus voor de marketing dienst.
Mensen die oprecht iets willen betalen er veel te veel voor. En 1 of andere mens zonder interesse verdient er dik aan.

Shirt zelf vind ik nog cava, maar die broek jah nee.
 
is ook de reden dat ze dat doen. Tegenwoordig een hype rond voetbalshirts voor 1 of andere en er een verhaaltje rond verzinnen zorgt dat die nog groter wordt.

Uiteindelijk springen zoals met andere zaken scalpers en resellers erop.
Gevolg de uitgever is rap van de stock af en dikke duim/bonus voor de marketing dienst.
Mensen die oprecht iets willen betalen er veel te veel voor. En 1 of andere mens zonder interesse verdient er dik aan.

Shirt zelf vind ik nog cava, maar die broek jah nee.
Als men voor een deftige stock zorgt, is daar uiteraard geen probleem mee.

Wat Nike doet met zijn schoenen minder ethisch imo. Waar je eerst al aan een loterij moet meedoen, om ze dan te mogen kopen. En men met opzet voor overdreven schaarste zorgt.

Goed, shirts maken met een idee en concept achter ben ik heel grote fan van. Veel te veel shirts zijn zo inspiratieloos. De conservatieve shirtfanaat mag daar dan wild van worden, en wat zitten zeiken als men durft afwijken van een bepaald stramien, maar begin met een leuk idee, en je hebt mij af half mee. Als het dan ook nog eens goed is uitgewerkt als bij de Tintin truitjes, en ik ben enthousiast.

Dikke :thumb: voor de marketing dudes van de voetbalbond.
 
150 euro voor een shirt zonder bedrukking gaat er bij mij echt niet in. Het is nog altijd nen tshirt he...
Dan maar eens rondkijken op chinasite..
 
Op de site van Adidas.

Heb mij de 100€ versie gekocht omdat de kraag daar gewoon doorloopt, en die 50 euro niet echt een meerwaarde bied.

Ook broekje bij gekocht, alleen jammer dat daar geen zakken inzitten.
Ik ben er toch nog niet van overtuigd, wil ze eerst een keer mee zien spelen
 
Los van de ophef, is dat thuisshirt van Engeland wel :drool:
jup, simpel en sober.
Favoriet van hen blijft wel 98.

Conten dat ik onlangs de 2 shirts die ik wou van Lazio, vooral die in claret & blue (wat een mooie kleurencombinatie is het toch) heb kunnen toevoegen. Al zijn het wel kleine maten, xxl en eigentlijk nog wat te klein voor mijn brouwerij.
 
Verkopen ze de shirts van de Rode Duivels nog bij Decathlon?
Zou ze graag eerst even aan doen, ik koop normaal altijd match-replica's omdat ik zelf relatief scherp sta en die dan ook mooi aansluiten (vs. de 'fan' replica's die loshangen), maar 150€ zonder bedrukking vind ik toch ook net iets te veel precies..
 
Terug
Bovenaan