Hans Moleman
Well-known member
Er bestaat natuurlijk ook zoiets als een HDMI kabel.Oprechte vraag: kan ik dit weekend ergens naar voetbal in 1e klasse kijken op een tv scherm?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat natuurlijk ook zoiets als een HDMI kabel.Oprechte vraag: kan ik dit weekend ergens naar voetbal in 1e klasse kijken op een tv scherm?

Triestig, een verwittigd man is er 10 waard
Gaat exact zo lopen als in Frankrijk
Ja en de fout ligt echt wel bij dazn. Als je de laatste artikels leest dat een telecomspeler een bod heeft gedaan en na 5 weken nog geen antwoord van dazn heeft gehad, dan weet je echt wel waar de schuldige in dit verhaal zit. Dazn dat echt geen enkele deal wilt.Triestig, een verwittigd man is er 10 waard
Die grote spelers zoals Disney plus en Netflix staan toch niet te springen om onze Mickey mouse competitie uit te zenden? Als die iets kopen, Is dat om wereldwijd uit te zenden. Werkelijk niemand buiten België gaat daar toch wedstrijden van gaan bekijken. Het enige voordeel dat die zouden hebben, is dat het beeldkwaliteit wel in orde zou zijn. Die zenden uit in 4kik zou dan eerder denken aan een deal met Disney+ (zoals de WUCL) of Netflix oid.
Goh tenzij het een lachwekkend bod was of zo.Ja en de fout ligt echt wel bij dazn. Als je de laatste artikels leest dat een telecomspeler een bod heeft gedaan en na 5 weken nog geen antwoord van dazn heeft gehad, dan weet je echt wel waar de schuldige in dit verhaal zit. Dazn dat echt geen enkele deal wilt.
Zou het beste zijn. Dan voelen de clubs ook direct wat de impact van het format is, kunnen ze zich niet meer wegsteken achter grote telecomspelers die hun grillen maar moeten slikken.
Gaat exact zo lopen als in Frankrijk
Ma nee, er was zelf een akkoord met Proximus en aan de top van dazn hebben ze dat zelf opgeblazen. Elk gesprek nu loopt ook nog enkel met de hoogste in de rangen tussen dazn en pro league. De Belgische tak van hen mogen de gesprekken zelf niet meer volgen. Er is gewoon van hogerhand gezegd : verlieslatende, Asap vertrekken daarGoh tenzij het een lachwekkend bod was of zo.
Ik blijf dat een gedeelde verantwoordelijkheid vinden.Ma nee, er was zelf een akkoord met Proximus en aan de top van dazn hebben ze dat zelf opgeblazen. Elk gesprek nu loopt ook nog enkel met de hoogste in de rangen tussen dazn en pro league. De Belgische tak van hen mogen de gesprekken zelf niet meer volgen. Er is gewoon van hogerhand gezegd : verlieslatende, Asap vertrekken daar
Klopt hoor. Ik deel die visie ook. Dat er niks getekend is.. dat zegt alles hoe ze aan de top werken in onze pro league. Zeker voor zulke hoge contracten van 5 jaar. Dat is waanzin. Eigenlijk verdiend dat alleen maar ontslag van de mensen die dit hebben moeten onderhandelenIk blijf dat een gedeelde verantwoordelijkheid vinden.
Eerst een product verkopen, daar contractueel niet alles hard rond maken (er is blijkbaar niet eens een getekende tekst, en bepaalde zaken zijn nogal flue en vaag/bediscussieerbaar), om dan uw product nadien minderwaardig te maken. En dan verwachten dat de ander het verlies wel zal pakken. Da's korte termijn denken en zo bouw je geen duurzame deal op.
De clubs, of hun verkozen onderhandelaars, zijn gatachterlijk geweest. En naïef. En DAZN heeft in arrogantie gegokt. En Telecom/Proximus kiezen eieren voor hun geld en dachten door te bluffen wel ergens nog een dealtje te slaan.
Tja. What comes around...
Idem bij mij. En zo zijn er veel mensen. Dat is wat ik bedoel met dat ze het product Belgisch voetbal devaluerenWel ik kijk bijna niets meer, TV Vlaanderen opgezegd en vaak verneem ik pas achteraf de score (oh, Club speelde deze avond?)
Dus ik heb 15 euro extra per maand![]()
Geen idee. Ik heb wel gelezen dat dazn 84 miljoen betaalt om de Belgische rechten te hebben. Maar dat het hen zeker over de 100 miljoen kost per jaar als de productiekosten daar ook zouden bijzitten. Dus zal wel vrij stevig zijnIemand enig idee van de kostprijs van een match te omkaderen? Dus voorzien van alle camera's, cameramensen, commentator, voorbeschouwing, na beschouwing, regie etc?