Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ervaar je dan? Ik heb nu sinds vorige week DAZN en ben best enthousiast. Die highlights zijn ook snel te zien na wedstrijden en het streamen werkt gewoon zeer vlot. Het enige waar ik knetter van word is dat er nog een minuut reclame is, maar goed dat is oo normale TV ook overal tussendoor. Ben zeker geen fan van hun przktijken maar ik heb proximus sport buitengezwierd 21 euro en DAZN nu 20 euro en ik kan niet zeggen dat ik het als minder aanschouw. Hun app werkt gewoon goed toch?Dieje DAZN rommel is echt vreselijk, als ik n match wil kijken staat er n “slotje” bij terwijl ik echt wel n abonnement heb. Fucking bullshit
Bij akkoord zijn dat inderdaad alle competities die Dazn uitzendAanbod van competities bij telenet valt toch ook wat tegen als je geen fan bent van de Premier League. Naast PL dus een paar matchen per speeldag van eredivisie en voor Bundesliga staat er 1 match van openingsweekend bij. Hun quote: "Bekijk alle toppers en wedstrijden met de beste Belgen in de Bundesliga én de Eredivisie. "ben je dus van hun willekeur afhankelijk. Wel de europese competities maar Belgische ploegen zullen wel meestal op vtm te zien zijn vermoed ik? En ook daar staat niet bij alle matchen. Enige wat nog interessant kan zijn is tennis maar grand slams zenden ze niet uit denk ik.
Op DAZN ook onduidelijk, op de pagina die ik zie als ik abo wil nemen "Het beste uit LaLiga, Serie A, Ligue 1, & de FA Cup" en op https://www.dazn.com/nl-BE/welcome staat dan wel degelijk alle matchen.
En ja, ik wil per se zien staan "alle matchen" of "een paar matchen per speeldag" Wat winnen die bedrijven erbij om zo onduidelijke info te geven?
Omdat Dortmund zelden de moeite nog is om naar te kijken lijkt LaLiga om af en toe eens Real te zien interessanter voor mij persoonlijk.
edit: of zou telenet bij een akkoord alle competities van DAZN en niet enkel JPL uitzenden?
Wel als je fan bent van Kompany en Ajax.Aanbod van competities bij telenet valt toch ook wat tegen als je geen fan bent van de Premier League.

Wat ervaar je dan? Ik heb nu sinds vorige week DAZN en ben best enthousiast. Die highlights zijn ook snel te zien na wedstrijden en het streamen werkt gewoon zeer vlot. Het enige waar ik knetter van word is dat er nog een minuut reclame is, maar goed dat is oo normale TV ook overal tussendoor. Ben zeker geen fan van hun przktijken maar ik heb proximus sport buitengezwierd 21 euro en DAZN nu 20 euro en ik kan niet zeggen dat ik het als minder aanschouw. Hun app werkt gewoon goed toch?
Goh, ben niet in België tot eind augustus. Ga me dat 1 maand aanschaffen. En tegen dan hopelijk een telecomdealMet alle respect, maar als ge intekent voor 35 euro per maand zijt ge goed zot.
Pas maar op, ik hoor van velen dat ze in het buitenland niet kunnen kijken op de app ondanks abonnement bij DAZN. Dat is ook een van de redenen waarom ze die firma controleren nu. Niet waarmaken wat er toch wordt beloofdGoh, ben niet in België tot eind augustus. Ga me dat 1 maand aanschaffen. En tegen dan hopelijk een telecomdeal

Ik vraag mij toch wel af waar dit nu vooral aan ligt? Zijn het proximus en telenet die substantieel minder bieden dan bij de vorige overeenkomst of is het DAZN die substantieel méér vraagt?
Hoe staat dit in verhouding tot de hervorming van de competitie vanaf volgend seizoen met afschaffing van de play-offs? Heeft deze devaluatie van de competitie rechtstreeks invloed op het akkoord dat men nu aan het onderhandelen is of komt dit pas bij een volgende onderhandeling aan bod?
Ik vraag mij toch wel af waar dit nu vooral aan ligt? Zijn het proximus en telenet die substantieel minder bieden dan bij de vorige overeenkomst of is het DAZN die substantieel méér vraagt?
Hoe staat dit in verhouding tot de hervorming van de competitie vanaf volgend seizoen met afschaffing van de play-offs? Heeft deze devaluatie van de competitie rechtstreeks invloed op het akkoord dat men nu aan het onderhandelen is of komt dit pas bij een volgende onderhandeling aan bod?
Bon dus 2de klasse kan je niet meer volledig bekijken van dit seizoen. Je zou maar eens een supporter zijn van een 1B ploeg

Volgens mij is dat toch ook maar iets om de matchen van de belofteploegen voor lege stadions links te kunnen laten liggen. Maar ge ziet, DAZN gaat stevig verlies maken op dit voetbalcontract zonder deals met de rest. Het is niet alleen die 90 miljoen dat ze moeten terug betalen, maar ook al de kosten moeten dragen van al die matchen. Als je dan leest dat ze in de challenger pro league nog maar met 2 camera's gaan werken, is het al serieus knibbelen op de uitgavenJe zal maar een abo voor 20 of zelfs 35 euro afgesloten hebben als supporter van een 1B ploeg![]()
Volgens mij is dat toch ook maar iets om de matchen van de belofteploegen voor lege stadions links te kunnen laten liggen. Maar ge ziet, DAZN gaat stevig verlies maken op dit voetbalcontract zonder deals met de rest. Het is niet alleen die 90 miljoen dat ze moeten terug betalen, maar ook al de kosten moeten dragen van al die matchen. Als je dan leest dat ze in de challenger pro league nog maar met 2 camera's gaan werken, is het al serieus knibbelen op de uitgaven

Kan me wel inbeelden dat sommige matchen daar amper kijkers opleverenNochtans zijn Club Nxt en Anderlecht Futures de best bekeken ploegen in 1B op DAZN. Ben dus niet te zeker eigenlijk of ze die matchen zomaar gaan schrappen![]()