Voetbal kijken in België

Doen. Live voetbal int stadion is zoveel nicer
Ja, maar niet iedereen kan dat. Ik blijf vast zitten aan die streams. Moest ik nu zeker zijn dat ze niet weg zijn met mijn centen, zou ik die 7-daagse proefperiode ook wel activeren, maar ik lees dan dat je toch al creditcard gegevens moet achterlaten?
Nu, in principe hebben ze die van mij al (of mijn paypal), want al eens een abbo gehad er bij, maar toch..

7 dagen gratis proef zou toch 2 wedstrijden van Club betekenen, maar als ik onderstaande zie, kan ik toch echt niet anders dan afleiden dat je automatisch intekent voor een maand.

dazn.jpg

7 dagen gratis proef zou toch 2 wedstrijden van Club betekenen, maar als ik onderstaande zie, kan ik toch echt niet anders dan afleiden dat je automatisch intekent voor een maand.

Bekijk bijlage 42832
Lijkt me ook dat je pas na 30 dagen kan afzeggen, wat wil zeggen dat je 1 keer moet betalen. Schurken zijn dat. Dat bedrag is het echt niet waard. Waanzin 35 euro

Hier ziet het er inderdaad ook al anders uit. Op elk moment opzegbaar en geen sprake meer van 30 dagen opzeg.

Edit: als je er dan op doorklikt, kom je weer uit op die pagina die zegt dat er wel 30 dagen opzeg is. :lol:

dazn2.jpg

Uit nieuwsgierigheid eens doorgeklikt bij die gratis week. Dat is toch zo fishy als iets? "bevestigt dat je herroepingsrecht hierdoor vervalt". Is dat wel wettelijk?
En "start abonnement met betalingsverplichting". Yeah, nice try.

dazn3.jpg

Uit nieuwsgierigheid eens doorgeklikt bij die gratis week. Dat is toch zo fishy als iets? "bevestigt dat je herroepingsrecht hierdoor vervalt". Is dat wel wettelijk?

Bekijk bijlage 42834
Als je dan uitkomt op een abbo van 19,99 euro. Dan is het zo. Maar dat die daar 15 euro bijlappen is gewoon smerig. Hoeveel mensen gaan zich daar aan mispakken? Per 2 mensen die ze vangen , halen ze ineens een extra abonnement geld op.

Bekijk bijlage 42834

Lijkt me op zich wel binnen de regels.

Gij hebt ineens een jaarabonnement gekregen aan 420 euro per jaar. Cadeautje van DAZN :p

Kzou ni weten hoezo? Staat in dat ik (gisteren aangemaakt) tot 2/8 heb om gratis op te zeggen anders betaal ik 34,99€ per maand.

Ik wil gewoon de topper van vanavond bekijken en dan vliegt de nest terug weg.

Kzou ni weten hoezo? Staat in dat ik (gisteren aangemaakt) tot 2/8 heb om gratis op te zeggen anders betaal ik 34,99€ per maand.

Ik wil gewoon de topper van vanavond bekijken en dan vliegt de nest terug weg.
Dat was dan ook om te lachen. ;)

En topper, op speeldag 1 is dat allemaal nog relatief te noemen. Daarom dat het me weinig uitmaakt om perse die gratis periode te proberen. Ik schuw elk risico om vast te hangen aan Dazn. Competitie begint dit jaar nog steeds echt pas in de PO. Dus als die nog een paar weken wachten om deals te sluiten, doen ze maar. Ik neem daar niks

Ik wil gerust betalen voor een deftige stream, geen probleem mee.
Maar dat je verplicht bent om onmiddellijk een jaarabonnement te nemen is er los over.

Terug
Bovenaan