Nee, anders zou ik het ook nog doen.Kun je Dazn delen? Op 2 schermen maar niet op dezelfde wifi
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, anders zou ik het ook nog doen.Kun je Dazn delen? Op 2 schermen maar niet op dezelfde wifi
Ik vond de kwaliteit in de supercup beter dan toen ik een abbo bij hen had (2-3? seizoenen terug). Toen had ik elke wedstrijd wel eens dat het beeld een seconde of twee stil kwam te staan, om dan gewoon te hernemen. Tegen het eind van de wedstrijd kon je zo al enkele minuten achterlopen op de echte tijd. En ik kijk mss 1 of 2x per seizoen via een app, anders altijd rechtstreeks gestreamd op pc.i.v.m. de kwaliteit van DAZN.
Ik heb de supercup ook gekeken en had ook die bedroevende kwaliteit. Ik ging er van uit dat dit crap kwaliteit was omdat dit ook gewoon een gratis aanbod was en dat de betalende abonnementen betere kwaliteit zouden krijgen.
Kan iemand dit bevestigen of ontkennen? Want anders is dat natuurlijk compleet onkijkbaar en zijn geld absoluut niet waard.
edit: ik moet er wel bijzeggen dat ik gekeken heb via de app op mijn gsm en gestreamd naar de TV via de chromecast. (oudere tv die mij niet toelaat de DAZN app te downloaden).
idd, eens nagevraagd en "MOET" op dezelfde wifiNee, anders zou ik het ook nog doen.
Ik ben al lang overtuigd om die geen enkele euro te geven. Dan pak ik liever een abo op Streamz of Netflix dan het aan hen te moeten geven.Ik vond de kwaliteit in de supercup beter dan toen ik een abbo bij hen had (2-3? seizoenen terug). Toen had ik elke wedstrijd wel eens dat het beeld een seconde of twee stil kwam te staan, om dan gewoon te hernemen. Tegen het eind van de wedstrijd kon je zo al enkele minuten achterlopen op de echte tijd. En ik kijk mss 1 of 2x per seizoen via een app, anders altijd rechtstreeks gestreamd op pc.
Vorig seizoen zat DAZN in TV Vlaanderen en heb ik die hapering niet opgemerkt, dus het leek echt aan de DAZN site te liggen. Daarbij nog eens die verschrikkelijke interface en ik ben overtuigd om er geen geld aan te hangen.
Ik ben al lang overtuigd om die geen enkele euro te geven. Dan pak ik liever een abo op Streamz of Netflix dan het aan hen te moeten geven.
Tja vooral dat laatste gaat gebeuren he. En dat hebben ze volledig aan zichzelf te dankenWelk alternatief is er als je voetbal wil kijken en er geen overeenkomst is met proximus of telenet?
Allé je kan doen alsof het 1997 is en gewoon de voetbal op de radio volgen of desnoods ergens een illegale stream gaan zoeken, maar dat is toch niet echt om blij van te worden imo.
Tja vooral dat laatste gaat gebeuren he. En dat hebben ze volledig aan zichzelf te danken
Probleem is dat vele mensen ook CL en Premier league willen volgen. En dan kom je met die 25 euro niet toe, want je moet nog een 2de abo nemen op een ander. Daar wringt het schoentje. Vorig jaar betaalde ik ook 25 euro maar had wel Europees voetbal ( CL, Europa league, conference league) en Premier league erbij. Nu krijg je voor 25 euro wel veel minder waar voor je geldIk heb er helemaal geen probleem mee om die 20 of 25 euro aan DAZN te betalen. Dan zeg ik proximus gewoon op. Vestzak broekzak. Maar het moet dan natuurlijk wel deftige kwaliteit zijn, wat er voorlopig toch niet op lijkt.
Probleem is dat vele mensen ook CL en Premier league willen volgen. En dan kom je met die 25 euro niet toe, want je moet nog een 2de abo nemen op een ander. Daar wringt het schoentje. Vorig jaar betaalde ik ook 25 euro maar had wel Europees voetbal ( CL, Europa league, conference league) en Premier league erbij. Nu krijg je voor 25 euro wel veel minder waar voor je geld
DAZN staat wel open voor verdere gesprekken met de telco’s, maar grote schermen worden dus niet meer toegestaan. Wie de matchen van de eerste speeldagen integraal wil bekijken, zal zich moeten wenden tot de app van DAZN. De Supercup van afgelopen zondag tussen Union en Club Brugge leverde daar alvast goeie kijkcijfers op. Er werden dik 200.000 views geregistreerd. Die match zat wel in de free-zone en was dus gratis te zien. Voor de matchen in de Jupiler Pro League moet een abonnement genomen worden op de app. DAZN heeft al duizenden nieuwe conversies.Kan je ergens terugvinden hoeveel abo’s er hebben? Of hoeveel er gisteren bijvoorbeeld naar de supercup hebben gekeken ?
Waar zit dat precies verstopt? Ik kom direct op betalend abbo nemen uit.Deze openingsspeeldag kan gratis gekeken worden op DAZN door een gratis proefperiode van 7 dagen, wel opletten dat je het voor het einde van die 7 dagen weer opzegt.
Ja zag het ook, geen valkuilen?Deze openingsspeeldag kan gratis gekeken worden op DAZN door een gratis proefperiode van 7 dagen, wel opletten dat je het voor het einde van die 7 dagen weer opzegt.
Kleine letters lezen! Je hangt vast aan een abbo van 34,99 euro per maand. Schurken zijn dat!Deze openingsspeeldag kan gratis gekeken worden op DAZN door een gratis proefperiode van 7 dagen, wel opletten dat je het voor het einde van die 7 dagen weer opzegt.
Als je het neemt, moet je onmiddellijk 1 euro betalen die je terug krijgt ivm dat ze uw credit card gegevens hebben. Dat zegt genoeg. Ik ga het niet wagen.Ik weet het allemaal niet goed. Het lijkt wel dat je abo pas echt begint na die proefweek, en als je tijdig opzegt dat er geen probleem is.
Maar ik vertrouw die schurken niet.