Voetbal kijken in België

Abonnement
GRATIS PROEFPERIODE
DAZN TOTAL
Kijk Europees topvoetbal en alles van DAZN TOTAL.
Gratis proefperiode eindigt op: 01/08/2025
Daarna betaal je € 34,99 per maand, tenzij je opzegt.

Ik heb het gedaan via Paypal, kan ik het sowieso aanvechten mochten ze me toch factureren.

Abonnement
GRATIS PROEFPERIODE
DAZN TOTAL
Kijk Europees topvoetbal en alles van DAZN TOTAL.
Gratis proefperiode eindigt op: 01/08/2025
Daarna betaal je € 34,99 per maand, tenzij je opzegt.

Ik heb het gedaan via Paypal, kan ik het sowieso aanvechten mochten ze me toch factureren.
Kans is groot dat je 1 keer 34,99 moet betalen.
Dit staat in de kleine letters :
  • Maandpas (maandelijks opzegbaar): Je kunt maandelijks opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.
Ben benieuwd of het uiteindelijk gaat lukken. Laat maar weten. Ik doe het niet.

• Maandpas (maandelijks opzegbaar): Je kunt maandelijks opzeggen met een opzegtermijn van 30 dagen.
Ja lap zeg, so be it.

Ja lap zeg, so be it.
Daarom dat ik zeg, kleine letters lezen bij zulke malafide firma’s.

Eigenlijk blijven ze zich zo ook vals profileren. Vorige week was het van : we hadden 200.000 views ( dat het gratis was , werd niet gezegd). Dit weekend kunnen ze weer niet exact zeggen hoeveel mensen effectief betalen om te zien. En zo zijn ze weer 2 weken verder om mensen te ronselen

Man man man dat er mensen zijn die zelfs ingaan op die "proefperiode", da ziet ge toch van ver dat het dieven zijn?

Zonet ne berichtje verzonden naar die mannen:
Dear, can I at least borrow some of your lipstick DAZN? Because I at least want to look pretty the next time you f**k me.

Benieuwd naar hun antwoord...

Er staat bij zijn bericht wel uitdrukkelijk, tenzij je opzegt. Dus lijkt mij dat je pas aan die 34 euro hangt als je niet opzegt na wie 7 dagen.

Goed, ik ga het ook niet doen. Al is het maar als signaal naar Dazn. Als ik al kijk, zal het een brakke stream worden zolang Telenet niet uitzend.

Ik heb het geactiveerd en onmiddellijk terug gedeactiveerd.
Staat duidelijk gewoon actief tot 01/08.

Your DAZN TOTAL subscription will end on 01.08.2025
You'll continue to enjoy full access to your subscription content until then.

Er staat bij zijn bericht wel uitdrukkelijk, tenzij je opzegt. Dus lijkt mij dat je pas aan die 34 euro hangt als je niet opzegt na wie 7 dagen.

Goed, ik ga het ook niet doen. Al is het maar als signaal naar Dazn. Als ik al kijk, zal het een brakke stream worden zolang Telenet niet uitzend.
Idem. Piraterij gaat weelderig overheersen :lol:

Kleine letters lezen! Je hangt vast aan een abbo van 34,99 euro per maand. Schurken zijn dat!

Lees dit ook maar eens, dan weet je wat voor bandieten hierachter zitten. Dat geld komt zelf van het Kremlin. Dik verlies maken, tot zelf een miljard per jaar en dat wordt bijgesponsord. Ongelofelijk dat België daar mee in zee wilt gaan. In Frankrijk zijn ze ondertussen slimmer geworden. Zeker na die farce daar vorig jaar, is het onbegrijpelijk om daar aan te verkopen

Nog erger voor mij is de boodschap dat in de (nabije?) toekomst het Saudisch investeringsfond het mogelijks helemaal overneemt. Heel smerig ding.

Interview van Parys, CEO van de Pro League. Blijkbaar is het contract verkocht aan DAZN met de verplichting om zeker 2 distributiedeals af te sluiten

IMG_4753.png

Ik ben hier ook aan het kijken om het op te zeggen als het huidige afloopt. Ik ben al een jaar of 5, ik denk sinds het vorige voetbalcontract, klant bij eerst Eleven en dan overgezet naar Dazn bij de overname. Eleven had toen jaarlijks nog leuke aanbiedingen voor Black Friday die het heel aantrekkelijk maakte. Op zich weinig over te klagen. Eleven was altijd goed vond ik. Dazn hun app kan beter, maar er is toch al een pak beterschap sinds het begin.
Prijzen zijn sinds Dazn echt als raket omhoog geschoten en is mij toch te veel aan het worden. Zeker omdat bepaalde competities mij buiten eens een topwedstrijd weinig boeien. Ik kijk vooral Bundesliga en NFL (waar tot de start van vorig seizoen NFL pass gewoon inbegrepen was in het abo en dat nu ook een extra is). En met de hele grap rond het afhandelen van de zaken afgelopen weken door Dazn heb ik het vertrouwen toch verloren.
Blijft wel spijtig dat er nergens een a-la-carte keuze mogelijk is waar je bv NFL-F1 en Bundesliga kan kiezen en niet een heel pakket nemen waar je ook nog eens betaalt voor Serie A of Ligue 1 waar je toch nooit naar kijkt. Maar ik denk dat er buiten het illegaal circuit weinig is om makkelijk Bundesliga en wat NFL te zien. Hopen dat die streaming dienst waar Bundesliga ooit over sprak er toch ooit eens door komt zoals bij F1.

Ik heb dat abo genomen met zo 7 dagen proef, geraak in geen enkele match binnen om te kijken en word direct weer doorgestuurd naar n betaalpagina..

Bahbah

Ik hoop zo hard dat het in hun gat bijt. Wie wil er nu zoveel ophoesten voor enkel jpl..? En met 1B zelfde schuitje, ik ga peis ik abbo nemen op RWDM. Beter 2 keer echt voetbal zien dan zulke geldklopperij te financieren...

Ik hoop zo hard dat het in hun gat bijt. Wie wil er nu zoveel ophoesten voor enkel jpl..? En met 1B zelfde schuitje, ik ga peis ik abbo nemen op RWDM. Beter 2 keer echt voetbal zien dan zulke geldklopperij te financieren...
Doen. Live voetbal int stadion is zoveel nicer

Heb ook da 7 daagse trial 'aangeschaft'. Was op weg naar zuidfrankrijk in de auto. Met hotspot op tablet gestreamd. Da ging wel beter als met Orange TV app. Bij mij werkte het dus wel naar behoren, zonder locatie blokkering.

In de loop van de week wel zeker afzetten want 420€ /j is echt afzetterij.

Heb ook da 7 daagse trial 'aangeschaft'. Was op weg naar zuidfrankrijk in de auto. Met hotspot op tablet gestreamd. Da ging wel beter als met Orange TV app. Bij mij werkte het dus wel naar behoren, zonder locatie blokkering.

In de loop van de week wel zeker afzetten want 420€ /j is echt afzetterij.
Werkte da direct bij u? Ik blijf maar terug worden doorgestuurd naar die pagina met abonnementskeuzes als ik n match wil kijken

Terug
Bovenaan