utolor.
Well-known member
We hebben aan onze voordeur een houten balk waarop gebouwd is met bakstenen en de bijhorende voegen.
Nu komen die voegen los en ik vroeg me af of deze zullen gevuld blijven als ik ze nu weer opvoeg?
Zelf vermoed ik dat deze zullen blijven loskomen, aangezien hout leeft. Maar als dat zo is, is er dan een ander product waarmee zo'n voegen normaal opgevuld worden? Ik zat zelf te denken aan silicone, maar ik weet niet of dat een goed idee is?
Foto's:
Nu komen die voegen los en ik vroeg me af of deze zullen gevuld blijven als ik ze nu weer opvoeg?
Zelf vermoed ik dat deze zullen blijven loskomen, aangezien hout leeft. Maar als dat zo is, is er dan een ander product waarmee zo'n voegen normaal opgevuld worden? Ik zat zelf te denken aan silicone, maar ik weet niet of dat een goed idee is?
Foto's:
Zij zouden het terug opvoegen met voegsel, maar aangezien het er dan volgend jaar terug uitziet zoals nu ga ik er gewoon niets aan doen.
. Inclusief de planchetten en de oversteek...
), aangezien die muur vol mos stond. Vandaag is ook het product aangekomen om nog eens een chemische reiniging te doen (op basis van zoutzuur). Voegsel heb ik gelukkig nog liggen in de juiste kleur. Had aan de man die onze spouwmuren vol EPS parels is komen spuiten gevraagd om wat extra voegsel aan te maken, omdat er aan onze voorgevel nog wat voegen gerepareerd moesten worden. Heb daar nog een beetje van over.