Mike Pence
Member
Op dagelijkse basis neem ik whey shake ‘s morgens. Nog overgehouden uit mijn hardcore BB’ing carrière
Tevens ook 1 à 2 tabletten magnesium uit Decathlon. ‘s Morgens ook 1x elektrolyte tablet en in de loop van de dag ook nog eens. Vroeger had ik soms eens hoofdpijn tijdens de dag op het werk van de stress en/of druk maar is daarmee verdwenen. 1x per kwartaal doe ik 14 dagen revitalose kuur.
Voornamelijk sport gerelateerde supplementen, merk de meerwaarde wel op vlak van slaapkwaliteit en een goede HRV.
www.decathlon.be
www.mantel.com
Tevens ook 1 à 2 tabletten magnesium uit Decathlon. ‘s Morgens ook 1x elektrolyte tablet en in de loop van de dag ook nog eens. Vroeger had ik soms eens hoofdpijn tijdens de dag op het werk van de stress en/of druk maar is daarmee verdwenen. 1x per kwartaal doe ik 14 dagen revitalose kuur. Voornamelijk sport gerelateerde supplementen, merk de meerwaarde wel op vlak van slaapkwaliteit en een goede HRV.
Magnesium voor duursport natuurlijk citroenaroma 30 tabletten
Magnesium voor duursport natuurlijk citroenaroma 30 tabletten aan €7. Kauwtabletten met magnesium en vitamine B6, met een natuurlijk citroenaroma.
PowerBar 5Electrolytes
De PowerBar 5Electrolytes is een verfrissende dorstlesser met de 5 belangrijkste elektrolyten (natrium, chloride, kalium, calcium en magnesium). Deze vijf elektrolyt