Vlaamse stand-up comedy

Ik heb de indruk dat de meeste (of alle) cameo's in de uitzending zitten, dan kan je ze allemaal wat meepakken. Persoonlijk ben ik niet zo voor cameo's, leek me ook soms wat te veel crowdpleaser te zijn met een stijve act.

Maar ik zal de langere show ook meepakken.

Eerste helft gezien. Veel beter dan vorig jaar imo.
Uiteraard ook veel zwakke stukken en vooral moppen. Maar toch ook al een paar keer goed moeten lachen.

Dat hij het sportpaleis 2 keer heeft uitverkocht gaan we ook nog veel mogen horen vrees ik. :)

Voor de oplettende kijker, of meerwaardezoeker.

Er wordt precies veel geswitcht tussen de 2 avonden.

Als er een flesje water voor hem staat zijn het stukken van de ze avond, met het blikje "Liquid Death" is het van de 2e avond.

Dat is toch altijd bij die opnames?

Net de volledige show uitgekeken, toch te weinig bulderlachmomenten. Lubbach enorm zwak.

Het aantal facebook posts was toch het grootste bewijs dat hij dit volledig ontgroeid is.

Hij heeft wel geprobeerd iets anders dan de saaie platte comedy het laatste decennium, en dat kan je alleen maar toejuichen.

Veel mensen tijden de show ook al aan het vertrekken, dat moet toch pijn doen op het moment zelf.

Lijkt me dat op Canvas de eerste helft (blauw kostuum) zo'n 90% intact is gebleven. Voornamelijk het talkshow spel is weg. Van de tweede helft (zwart) lijkt zo'n 75% geknipt, waaronder Lubach, Marie José, de iets "zwaardere" reflecterende stukken, en niet geheel onvoorspelbaar, de volledige Showcomm kritiek...

Ivm "veel" mensen die vertrekken, in de zaal zelf viel mij dat niet op imho, op een handvol na tijdens Destadsbader toen iedereen toch al ging rechtstaan. Op dat moment was het ook al 23u45 oid. Evengoed mensen met het openbaar vervoer. Anders sta je nog 15 minuten aan te schuiven voor je überhaupt uit de zaal bent...

Laatst bewerkt:
Mensen die vertrekken voor het afgelopen is, heb je ALTIJD in de Afas en Lotto, dat staat los van de show. De redenering is "Dan zijn we zeker van een zitplek op de eerste tram, of staan we niet in de chaos om van de parking af te rijden.'

Je kan je afvragen waarom die mensen uberhaupt de moeite doen om naar Antwerpen af te zakken, maar als die een deel van hun beleving willen opofferen om de chaos van de uitstroom te vermijden, dan is dat hun goed recht.

Mensen die vertrekken voor het afgelopen is, heb je ALTIJD in de Afas en Lotto, dat staat los van de show. De redenering is "Dan zijn we zeker van een zitplek op de eerste tram, of staan we niet in de chaos om van de parking af te rijden.'

Je kan je afvragen waarom die mensen uberhaupt de moeite doen om naar Antwerpen af te zakken, maar als die een deel van hun beleving willen opofferen om de chaos van de uitstroom te vermijden, dan is dat hun goed recht.
Gebleven tot het einde, gelopen voor de laatste tram en gehaald op 2 minuten.
Ze willen openbaar vervoer promoten, terecht, maar ik snap toch niet dat ze bij zulke grote vraag geen moeite doen om wat extra lijnen in te leggen.
Uber zal terug goede zaken gedaan hebben.

En trouwens, als je weet dat een show lang zal duren, waarom start je dan pas om 20u30 en niet om 20u...

Bij Jade letterlijk nul mensen vroegtijdig zien vertrekken. 😋

Bij Jade letterlijk nul mensen vroegtijdig zien vertrekken. 😋

Jade haar show was al gedaan nog voor ze het door hadden. 😅 Hoe lang duurde die? 75 minuten zoals in de OC's?

Scheelt uiteraard ook dat die gedaan was voor 22u30, ruim op tijd voor de tram te halen. Bij Xandy toch gehoord dat er een paar een taxi hebben mogen pakken naar de park and ride.

Xander, oprecht 1000x bedankt om heel die clickbait eens belachelijk te maken. Ik ken helaas veel te veel boomers die alle dagen alle bagger lezen op HLN en God wat weet ik nog allemaal en dat allemaal komen verkondigen op café, restaurant, hobbyclub, familiebijeenkomsten, …

Zeer spijtig dat dit nooit mainstream uitgezonden zal worden (enkel op VRT max) - dat publiek moet dan eerst 2u30 bekijken van deze show, alvorens ze schaamteloos belachelijk gemaakt worden door Xander. Stel je voor, die mensen bekijken dat deel en beseffen ‘ma Damn, dat gaat over mezelf!’

Scheelt inderdaad niet veel met fake news by Trump. Ook daar heeft de helft niet door wat clickbait eigenlijk wil zeggen.

Ik had er al eens een post over gedaan, die mensen beseffen dus niet dat ze gewoon slachtoffer zijn van een triestig bedrijf dat gewoon geld wil cashen op die manier

Ik ben er met lage verwachtingen aan begonnen op de VRT app en na een uur zonder glimlach moet ik er toch de brui aan geven. Dit is toch wel echt niet goed genoeg. Ik was wel benieuwd naar de meer snedige stukken zoals over die showbizz site maar daar geraak ik niet.
T moet een heel moeilijke stiel zijn en alle respect om het tot in het sportpaleis te schoppen maar er scheelt toch echt iets met het niveau van de Vlaamse comedy dan.

Terug
Bovenaan