Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fokke is de peter van zijn kind en heeft toen de 4de lotto werd aangekondigd nog felicitaties ingezonden voor stubru. En Xander zat in de Kerst Welcome to the AA. Ik denk dus van niet. Dat hij minder in die podcasts zit is wat logisch met een peuter in huis.Maar heeft hij nu wel of geen boel met Fokke?
Alles begint toch ook met iemand die verbaal heel sterk staat.BV’s uitlachen (terecht imho) is makkelijk maar het werkt wel en er is een publiek voor. Nogmaals terecht want ik lach ook iedere week met de domme fratsen van BV’s. Doodnormaal dat die daarmee het Sportpaleis kan vullen. Op gebied van comedy vind ik het iets minder (ik hou eerder van Theo Maassen etc) want het mag wat meer diepgang hebben van mij, maar vergeet niet dat Jacques Vermeiren hier ook ettelijke jaren zijn fans had. Het moet niet altijd veel diepgang hebben comedy
@Mike Pence wij hebben gisteren tickets gekocht voor zijn show in WiezeIemand al gaan kijken naar Mohsin Abbas? Nergens nog tickets te verkrijgen maar staat wel op mijn shortlist om nog te gaan bekijken.
Beetje te ver, alles uitverkocht in West-Vlaanderen.@Mike Pence wij hebben gisteren tickets gekocht voor zijn show in Wieze
Klopt. Op VRTMax zag je ook BVs in de zaal zitten. Wees maar zeker dat dat ook veel volk aantrekt. En de periode is natuurlijk zéér goed gekozen, wat doet een mens tussen kerst en nieuw? Dat is een dode periode eigenlijk (weinig mensen werken dan bv)Alles begint toch ook met iemand die verbaal heel sterk staat.
Los van de inhoud, is XDR (ook al is het scripted) iemand die welbespraakt is en kan boeien door gewoon te vertellen.
Laat die man zakelijke meetings doen en dan nog zal ik blijven luisteren, dat is echt niet aan iedereen gegeven.
Ja maar toch niet met dit concept? Xander is al in Cooke en Verhulst gaan zitten en heeft daar al een volledige studio tegen zich gekregen. Dat publiek is toch halverwege al op zijn teen getraptKlopt. Op VRTMax zag je ook BVs in de zaal zitten. Wees maar zeker dat dat ook veel volk aantrekt. En de periode is natuurlijk zéér goed gekozen, wat doet een mens tussen kerst en nieuw? Dat is een dode periode eigenlijk (weinig mensen werken dan bv)
Bij Geert Hoste zaten ook zijn slachtoffers in de zaal voor de tv opnames.Klopt. Op VRTMax zag je ook BVs in de zaal zitten. Wees maar zeker dat dat ook veel volk aantrekt. En de periode is natuurlijk zéér goed gekozen, wat doet een mens tussen kerst en nieuw? Dat is een dode periode eigenlijk (weinig mensen werken dan bv)
Geert Hoste is ook beginnen afzwakken vanaf zijn 'slachtoffers van zijn spot' in de zaal kwamen te zitten. Ik denk dat Xander daar iets minder gevoelig aan is maar dat zal sowieso wel zijn invloed hebben.Bij Geert Hoste zaten ook zijn slachtoffers in de zaal voor de tv opnames.
Tot zelfs een prins op een bepaald moment.
Vraag is in hoeverre dit allemaal op voorhand besproken wordt wat er gezegd zal worden. Misschien meer dan we denken.
De grofste stukken werden er toen mss ook al uitgeknipt op tv? Bij Kamal doen ze dat alleszins. Waardoor de show die op tv wordt uitgezonden nog flauwer is.Geert Hoste is ook beginnen afzwakken vanaf zijn 'slachtoffers van zijn spot' in de zaal kwamen te zitten. Ik denk dat Xander daar iets minder gevoelig aan is maar dat zal sowieso wel zijn invloed hebben.
Ik had de dvdbox dus dat zal toen wel de volledige show geweest zijn vermoed ik.De grofste stukken werden er toen mss ook al uitgeknipt op tv? Bij Kamal doen ze dat alleszins. Waardoor de show die op tv wordt uitgezonden nog flauwer is.
Was nu ook wel de eerste keer denk ik dat de BV's (Manu Van Acker, Herman Verbruggen, James Cooke) tijdens de tv-uitzending in de zaal werden getoond. Ik ben daar nu niet zo'n fan van (want Geert Hoste-vibes, yikes) maar zal wel zijn redenen hebben om vb. aan de goegemeente te tonen dat BV's zijn show ook kunnen pruimen.
Beetje te ver, alles uitverkocht in West-Vlaanderen.
Als je in de zaal zelf zit, als publiek, zie je die BV's ook niet zitten.Net HHVB bekeken en toch wat minder dan vorig jaar. Die tussenstukken met dat computer stemmetje haalden de vlotheid er wat uit en voelden erg gemaakt.
Oja. Ik.hoef James Cooke of eender welke andere "BV" geen 5 keer na elkaar te zien gieren van het lachen. 1 keer is wel ok.
Als je in de zaal zelf zit, als publiek, zie je die BV's ook niet zitten.
Dus imo heeft het in beeld brengen van deze koppen eigenlijk totaal geen meerwaarde.