Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kan veel zeggen van Xander, maar die HHVB was wel een geniale zet.Man dropt 1 qr code op 5 shows in de Lotto en vult een sportpaleis nog voor de ticketverkoop voor het grote publiek is opengegaan. Hoeveel artiesten kunnen dat zeggen?
Zaterdag deed hij wat geheimzinnig over al dan niet best of.Sketches herhalen werkt gewoon niet met eindejaarsconferences. Denk eerder iets zoals Avengers Endgame: nog altijd iets nieuw maar wel met de kwinkslagen naar eerder materiaal
Het bouwt natuurlijk altijd wat voort en dingen komen terug.Zaterdag deed hij wat geheimzinnig over al dan niet best of.
Ik vermoed dat hij zich niet wil vastpinnen op één specifiek jaar (2025 dus) en dat er gewoon nieuw materiaal komt, maar gewoon gebaseerd op de voorbije jaren.
Waarschijnlijk ook doordat hij zelf al had aangegeven dat 2024 een moeilijk jaar is geweest om goed materiaal over te maken.
Voor dit seizoen ga je idd geen tickets meer kunnen scoren. Maar volgend seizoen plant hij een nieuwe tour.Iemand al gaan kijken naar Mohsin Abbas? Nergens nog tickets te verkrijgen maar staat wel op mijn shortlist om nog te gaan bekijken.
100% akkoordZaterdag naar Xander De Rycke gaan kijken, toch een beetje op mijn honger blijven zitten. Als comedy show vond ik het goed, enkele keren goed gelachen ook. Maar dit heeft nog maar weinig te maken met 'HHVB', alles in totaal zijn er misschien 5 series en films effectief besproken. Jammer, want dat vroegere format was geniaal. Als comedian vind ik hem goed, maar als het grappigste gedeelte lachen met een mentaal beperkte Facebook-comment is, valt er toch wat te zeggen over de show zelf.
Ah dat waart gij zondag in die lege Lotto Arena?100% akkoordik was er ook zondag.
Leeg?Ah dat waart gij zondag in die lege Lotto Arena?

Hans ik heb geen uur gezegdLeeg?
Niets van. Er was een mooie basketmatch te bekijken.
Was slechts half leeg.![]()
Ik heb ook een mail gehad voor pre-sale, terwijl ik niet geweest ben (noch live naar een andere show van hem), enkel ooit LP gekocht van zn uitgerust en immuun show.Tickets voor de eerste show ook binnen.
Best zot dat hij met de presale van mensen die naar de lotto arena kwamen al een 2de sportpaleis kan starten ook.
als ik mij goed herinner heeft Xander in 1 van de vorige HHVB gezegd dat hij niet elke keer hetzelfde programma erdoor gaat halen. Als het al besproken was in het vorige jaar en het blijft slecht, gaat hij het niet opnieuw aanhalen. Zo kom je dan na een paar jaar wel aan een show waar je nog weinig nieuwe materiaal hebt puur uit tv en film.Net HHVB uitgekeken. Heb er weer van genoten, maar op zich vind ik dat het beter tot zijn recht komt in een iets kleinere, intiemere setting. Filmpjes en tussenstukken waren niet echt nodig en je voelt ook dat Xander daar niet op zijn best is. Had ook gehoopt om iets meer tv-kritiek te zien, maar het was inderdaad en mager jaar en je kan ook niet altijd dezelfde stokpaardjes van stal halen.
De eerste drie HHVB zijn nog steeds de beste, en vooral de tweede dan. Het is ook moeilijk om steeds maar beter te doen. Op een gegeven moment bereik je qua format de piek en dan kan je moeilijk nog steeds beter doen. Ik gun hem het Sportpaleis wel van ganser harte.
Iedereen die is ingeschreven op zijn nieuwsbrief krijgt die pre-sale mailIk heb ook een mail gehad voor pre-sale, terwijl ik niet geweest ben (noch live naar een andere show van hem), enkel ooit LP gekocht van zn uitgerust en immuun show.