Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ter info: de (comedy)show van Erik van Looy is op 1 januari te zien op tv. En die van Hans Cools ook ergens volgend jaar, hoorde ik via de podcast Op Papier. Kan ik alleen maar toejuichen. Stand-up comedy verdient z'n plek op tv.
Welke zender?Ter info: de (comedy)show van Erik van Looy is op 1 januari te zien op tv. En die van Hans Cools ook ergens volgend jaar, hoorde ik via de podcast Op Papier. Kan ik alleen maar toejuichen. Stand-up comedy verdient z'n plek op tv.
. Serieus goed gelachen van begin tot eind eigenlijk! 

Ffs ik wou deze keer tickets dicht vooraan, maar al te laatHier ook gisteren XDR:HHVB gezien, wat een absolute topshow! Weet heel goed hoe hij de zaal moet gebruiken, Kevin Feige style. Serieus goed gelachen van begin tot eind eigenlijk!
Hij had een aantal verrassingen voor de laatste show voorzien, ben nu wel benieuwd welke dat zouden zijn
Tickets voor volgend jaar zijn alvast besteld!![]()

VRT Max zal volledige show zijn. Stond net te lezen op zijn Instagram.Vroeger wel. Nu is er een contract met de VRT. Komt dus op VRT MAX, maar waarschijnlijk in de uitgezonden versie die een uur korter is.
Op zich is dat niet slecht. De mensen die een ticket gekocht hebben en naar die arena gereden zijn mogen op zich wel de uitgebreide versie krijgen, terwijl de gecondenseerde versie dan op tv beschikbaar komt voor iedereen. Is met Netflix specials van comedians ook het geval.

Staat voor mij toch nog een eindje van een Wim Helsen of Lukas Lelie, maar ieder zijn smaak uiteraard.XDR blijft voor mij de beste comedian van Vlaanderen.
Ook niet meer de sympathiekste naar de mensen die zijn carrière mee wisten te redden, sinds hij door de mainstream wordt opgepikt.
Gaat vooral over mensen die hem geholpen hebben bij zijn eerste HHVB, en die hij nu opeens niet meer herkent.Hoe zie je dat? Die ligt toch nog steeds goed bij Agnew en dergelijke?
Zoals?Gaat vooral over mensen die hem geholpen hebben bij zijn eerste HHVB, en die hij nu opeens niet meer herkent.
Idd een eindje boven die 2Staat voor mij toch nog een eindje van een Wim Helsen of Lukas Lelie, maar ieder zijn smaak uiteraard.
Kan ik volledig inkomen. Heb ook de meeste van zijn shows gezien. Vind die zelf ook niet slecht hoor.Idd een eindje boven die 2
Ik ben al lang fan van Xander. Ik ben een jaar ouder dan hem, en veel van de zaken waar hij het in zijn zaalshows over heeft/had kon ik projecteren op mezelf.
2e poging: zoals?Als ik dan zaken hoor van iemand die ik ken in het comedy wereldje, heb ik nog maar weinig sympathie voor de man.
Kan ik volledig inkomen. Heb ook de meeste van zijn shows gezien. Vind die zelf ook niet slecht hoor.
Maar in podcasts en op zijn Instagram vind ik hem echt niet grappig, en heeft hij imo wat een airke gekregen.
Als ik dan zaken hoor van iemand die ik ken in het comedy wereldje, heb ik nog maar weinig sympathie voor de man.
Ieder zijn humor uiteraard. En ik kan meer genieten van een Vandecasteele, Iwein Sergers en Wim Helsen. Maar er zijn net zozeer mensen die dan weer wild worden van een Kamal of Geert Hoste.