Vlaamse Heilige Wielerweek 22/03 - 02/04

1x Moeren en nog 30 man over. Nog 2 keer te gaan. Wordt compleet slagveld. QS met 4 man mee, Alpecin met 3, UNO X met 5, Lotto met 4 op eerste zicht.

Nu moeten we weer 20 minuten naar Karl en José hun gezicht gaan kijken natuurlijk. Man, ik mis de periode voor Karl toen we gewoon tenminste wisten wanneer we live beelden gingen krijgen.
 
2e grotere groep nu wel weer komen aansluiten, nieuwe passage Moeren komt eraan en nu zullen meeste knechten wel opgebruikt zijn.
 
Zowel Philipsen als Kooij zijn echt monsters aan het worden. Of ja Philipsen is dat al, maar Kooij toont nu ook gewoon dat hij ontzettend veel inhoud heeft.

Chapeau ook aan Frison, zijn beste resultaat ooit. Sterk. Kon daar niet veel anders doen.*

Wat een koers :love:
 
Amai, dat is niet gestolen van Philipsen :)

Rare 'taktiek' toch van Lampaert? Ik veronderstel dat dat van niet beter kunnen was dan?
 
Amai, dat is niet gestolen van Philipsen :)

Rare 'taktiek' toch van Lampaert? Ik veronderstel dat dat van niet beter kunnen was dan?

tjah wat moest hij doen Philipsen zou hem nooit laten rijden natuurlijk dus moest wel wachten maar natuurlijk kansloos in een sprint
 
Lampaert, dacht die nu echt dat em een sprintje kon winnen van Kooij en Philipsen? 😂
Was gewoon heel de tijd aan het hopen dat ze gingen terugkomen.
En indien niet dat de rest danig kapot was. Maar als je Philipsen zijn sprint ziet, en rekening houdt dat hij het meeste werk heeft gedaan, dan wint de allersterkste vandaag.

Groenewegen toch ook maar wat flets precies.
 
tjah wat moest hij doen Philipsen zou hem nooit laten rijden natuurlijk dus moest wel wachten maar natuurlijk kansloos in een sprint
Kon toch op zijn minst éénmaal proberen te demarreren op 3-5 km van de meet ofzo, op een goed moment. Nu heeft hij gewoon helemaal niks geprobeerd, dan kon hij beter Jakobsen helpen terug te keren.
 
Kon toch op zijn minst éénmaal proberen te demarreren op 3-5 km van de meet ofzo, op een goed moment. Nu heeft hij gewoon helemaal niks geprobeerd, dan kon hij beter Jakobsen helpen terug te keren.

Ik was niet met de volle aandacht aan het kijken maar ik zag toch niet echt dat het tempo er aan het uit gaan was of zo. Aanval betekend sneller gaan rijden dan je al doet natuurlijk wat niet eenvoudig is als er volle bak wordt gevlamd.
 
tjah wat moest hij doen Philipsen zou hem nooit laten rijden natuurlijk dus moest wel wachten maar natuurlijk kansloos in een sprint
Alles of niets spelen? Zoals ook Frison deed.

Ok, een aanval draait misschien ook op niets uit, maar dat leek toch zijn beste kans. Eén moment van aarzeling kan genoeg zijn.

Ik ga er dus vanuit dat er eigenlijk niets meer op zat bij Lampaert.
 
Ik was niet met de volle aandacht aan het kijken maar ik zag toch niet echt dat het tempo er aan het uit gaan was of zo. Aanval betekend sneller gaan rijden dan je al doet natuurlijk wat niet eenvoudig is als er volle bak wordt gevlamd.
Ja maar hij heeft zich toch kilometerslang kunnen sparen in het wiel (relatief, want het tempo lag inderdaad hoog, maar toch). Ik zeg niet dat het eenvoudig is, maar had toch op zijn minst een poging kunnen doen.

Edit: Wat Archaos zegt ook. Lampaert zal inderdaad geen overschot hebben gehad, en Philipsen was duidelijk sterkste man in koers, maar tactisch blijft het toch gewoon slecht gedaan imo.
 
Terug
Bovenaan