Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Ik zeg dat MVR de aandacht op een narcistische manier naar zich toe getrokken heeft. Dat MVR achter de hele opzet zit heb ik nooit beweerd, aan die dwaze complottheorieën doe ik niet mee en dat weet je zelf ook wel.
Nogmaals, had jurgen jani bedreigd dan ging MVR nooit de kans gehad hebben om op een of andere wijze de aandacht naar zich toe te trekken. Dus dat MVR nu meer dan ooit in de spotlights staat is volledig op het conto van de heer conings te schrijven. Wel wat ironisch dat hij de man die hij zo veracht om zijn alomtegenwoordige aanwezigheid in het dagdagelijkse leven door zijn toedoen nog wat meer laat verschijnen in ieders leven. Prachtige zet in ieder geval :unsure:

Hij zou het maar al te graag inderdaad.
Maar hij doet niet aan politiek, echt niet.

Nogmaals, had jurgen jani bedreigd dan ging MVR nooit de kans gehad hebben om op een of andere wijze de aandacht naar zich toe te trekken. Dus dat MVR nu meer dan ooit in de spotlights staat is volledig op het conto van de heer conings te schrijven. Wel wat ironisch dat hij de man die hij zo veracht om zijn alomtegenwoordige aanwezigheid in het dagdagelijkse leven door zijn toedoen nog wat meer laat verschijnen in ieders leven. Prachtige zet in ieder geval :unsure:
MVR zou vanuit zijn safe house ook gewoon zijn klep kunnen houden, maar hem kennende is zijn geilheid naar media in de kop gestegen.

MVR zou vanuit zijn safe house ook gewoon zijn klep kunnen houden, maar hem kennende is zijn geilheid naar media in de kop gestegen.
Er zijn aan de rechterkant van het spectrum genoeg die net hetzelfde zouden doen.

Er moet nu ook niet gevictim blamed worden hé.

Ik ben geen fan van DVL, maar ik zou niet willen dat die opgejaagd wordt door een moslimterrorist.

Dat het niet slim is daar ben ik mee akkoord maar gezien er nog altijd een recht van meningsuiting is mag die nog altijd uitbraken wat hij wil. Als we dat gaan verbieden dan moeten we andere personen ook gaan verbieden om hun gezever te spuien.

Aan dit tempo slaat hij toch zijn eigen ruiten in door iedereen van extreem-rechts tot gematigd-centrum te schofferen.
Tjah, van mij mag die doen wat hij wil hoor. Wat kan mij dat schelen dat die zijn eigen ruiten ingooit.

Edit: ik zou zelf zeggen way to go Marc. Dan moeten we het contante gezever over u niet meer overal aanhoren.

Tjah, van mij mag die doen wat hij wil hoor. Wat kan mij dat schelen dat die zijn eigen ruiten ingooit.

Edit: ik zou zelf zeggen way to go Marc. Dan moeten we het contante gezever over u niet meer overal aanhoren.
Die edit is dus waar iedereen op zit te wachten.

Kunnen we trouwens de koppen eens bij elkaar steken over een ander onderwerp?

Ik vraag me meer en meer af of jurgen niet voor eeuwig stil zal blijven. Ik krijg meer en meer de indruk dat die zijn eigen leven genomen heeft.
Ze zijn er zeker van dat de schoten in het park deze week van een P90 kwamen, maar nu zoeken ze hem plots internationaal. Geven ze dan toe dat ze hem daar laten ontsnappen hebben, of zijn ze op zoek naar een dode?

Ze zijn er zeker van dat de schoten in het park deze week van een P90 kwamen, maar nu zoeken ze hem plots internationaal. Geven ze dan toe dat ze hem daar laten ontsnappen hebben, of zijn ze op zoek naar een dode?
Was toch van een paar jagers, dacht dat ik dat ergens eens gelezen had.

Was toch van een paar jagers, dacht dat ik dat ergens eens gelezen had.
Dit stond in Het Nieuwsblad vandaag:

Als Conings erin geslaagd is om een ‘spelletje’ te spelen met politie en leger en ondanks de grote zoekacties toch uit hun handen te blijven, zou dat zeer straf zijn. Het gerecht blijft erbij dat hij daar zeker is geweest. En dat de zes schoten die deze week zijn gehoord, van hem afkomstig waren. Speciale eenheden herkenden het speciale geluid van de P90, één van de FN-wapens die hij bij zich heeft.

Tjah, het probleem is dat ge niet weet wie die p90 vast hield he.

Imo zou het niet echt wenselijk zijn dat ze moeten zoeken naar een dode. Dat vergroot enkel de polarisatie tussen de partijen en zal ervoor zorgen dat velen hem zullen aanzien als een martelaar.

Idd nu geeft hem tips aan de Jurgen waar hem zit: ergens met internet dus al zeker niet midden in den bos!

Kunnen we hem via deepfake niet lokken naar MVR?

Terug
Bovenaan