Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Dus je vindt dat Pim Fortuyn het wel zelf gezocht heeft in tegenstelling tot Van Ranst?
Nee verkeerd gequote. Mijn “en dan “ ging over je opmerking dat Van Ranst onbeschoft is. Pim Fortuyn verdiende het evenmin om te sterven omdat hij dingen zei die sommigen tegen de haren streek.

De ene verwijt de andere te polariseren en omgekeerd.

Beter wordt het niet meer in dit land.

Ik heb de oplossing: laten we allemaal terug CD&V stemmen. Dan wordt Joachim Coens misschien ook wat gelukkiger... want die zag er maar triest uit op die foto na die recente peiling.

Nu ja, ik denk toch dat dat door die peiling komt. Als het een foto van voor die peiling is kan dat ook omdat die er altijd wat triest uitziet.

Allez ik vind nu wel dat na heel die Plopsa-heisa over twee omhooggevallen influencers het ook stilletjes tijd is dat de regering zijn puppet wat aan het lijntje gaat houden. Kwestie van een beetje meer rechtlijnig te zijn met de gemiddelde werkgever over zaken die blijkbaar heel gevoelig liggen.

MVR mag allerlei politieke standpunten innemen, die vurig verdedigen op Twitter en menig criticaster de mond snoeren en blokkeren. En hij wordt er nog voor bejubeld ook door links. Maar als Vlaams Belang politieke standpunten (als politieke partij...) inneemt dan is het kot te klein, polarisering en huilie huilie. Eveneens door links.

Ik denk wat we allemaal nood hebben aan wat minder MVR in ons leven, die man heeft zijn schijnwerper moment gehad. Als hij het leuk vindt om politieke meningen te kunnen uiten, moet hij maar in de politiek gaan in plaats van dit slecht theater. Want ik heb zelden zo een polariserend persoon geweten als die vent, je mag jezelf dan moreel superieur wanen wat je wil, als dit het resultaat is. Bedankt dan.

Ondertussen is het VB nog wat gestegen in de peilingen en hebben ze een vlaamse meerderheid samen met nva (in zetels)
Merci Mark 🤣

Weet je wat wel triest is... na jaren polariseren op Twitter, optredens in televisiestudio's om het publiek te waarschuwen voor de gevolgen van corona, plaatjes gaan draaien bij het Rad van Fortuin (ook om mensen te waarschuwen voor de gevolgen van covid-19? ) en nu zelfs onverdiende doodsbedreigingen... weten mensen nog altijd niet dat het Marc is. Met de 'c' van corona of als ik stouter ben die van een bepaalde linkse ideologie. 😝

Waarom mag hij dat dan niet? Waarom mag Van Ranst niet met de vinger wijzen naar Vlaams Belang maar Van Grieken mag dat wel naar Open VLD?
wat wil hij daar eigelijk mee bereiken ? Ik snap dat niet , wat voor zin heeft dat ,constant bashen op VB , wie probeer je daarmee te overtuigen/overhalen

Weet je wat wel triest is... na jaren polariseren op Twitter, optredens in televisiestudio's om het publiek te waarschuwen voor de gevolgen van corona, plaatjes gaan draaien bij het Rad van Fortuin (ook om mensen te waarschuwen voor de gevolgen van covid-19? ) en nu zelfs onverdiende doodsbedreigingen... weten mensen nog altijd niet dat het Marc is. Met de 'c' van corona of als ik stouter ben die van een bepaalde linkse ideologie. 😝

CD&V??!! :unsure:

Dat is juist het probleem, de regering is niet zijn werkgever. De KULeuven is dat (en die doen niets, ook al brengen zijn demarches echt wel schade toe aan het instituut).
Dan zou de regering toch op hun strepen moeten staan en hem weghouden uit de TV-studio’s. Niet dat hij daar iets zinnig zegt maar zo krijgt hij wel een platform voor al zijn andere zever in de kranten.

Miljaar, ge hebt gelijk.
Voor een of andere reden verwissel ik Marc met Markske Van de kampioenen
Misschien gewoon dezelfde idioten

Goh, ook daar zijn gradaties: ik ben nu toch eens op Twitter gaan kijken: en ik zou eerder MVR als tegenpool van DVL zien, met dat verschil dat MVR nog een nuttige expertise heeft naast zijn nutteloze tweets en dat DVL volkomen nutteloos is.

Theo Franken tweet rechtse dingen, maar beledigingen, provocaties of dergelijke zie ik toch niet meteen.

Van Connor Rousseau heb ik alvast bijgeleerd dat het Conner Rousseau is :p en die tweet bijna niets. Die zal ook meer op Instagram zitten, daar kan je gemakkelijker vrouwen scoren denk ik. 😅
ik zie vooral veel selfies op Conners profiel :p nuja ie doet maar

Miljaar, ge hebt gelijk.
Voor een of andere reden verwissel ik Marc met Markske Van de kampioenen
Misschien gewoon dezelfde idioten
Ik ken maar twee mensen met de naam Marc. En ik verwar ze de laatste tijd regelmatig met elkaar. Ne zekere MVR gaat dit niet zo leuk vinden, maar ja ik kan er echt niks aan doen.

Nu goed, als Jurgen dit topic leest dan beseft ie misschien dat zijn doel bereikt is en keert hij huiswaarts. Eind goed al goed.

Het probleem is dat je ook nog niet perse een MVR moet volgen om te weten wat hij nu weer gezegd heeft , dat doet de media wel voor ons

Mocht je willen weten wat dé beste Marc Van Ranst tweets zijn: Marc Van Ranst retweet z'n eigen, dus je moet niet eens z'n hele Twitter-feed afgaan, dat is afhankelijk van je politieke voorkeur: ofwel eigenlijk kei-vriendelijk van hem want het bespaart andere mensen tijd, ofwel een beetje een symptoom van narcisme.

Omdat MVR claimt géén politieker te zijn. Maar in praktijk hij niets anders doet dan aan politiek. Het is het één of het ander. Maak een keuze!
Enkel politici mogen hun politieke mening uiten? Ik mag hier toch ook mijn politieke mening posten? Niels Destadsbader mag in den Dag Allemaal toch ook zijn politieke voorkeur uiten?

Het gaat hier nu al pagina's lang in een thread over een loslopende extreem-rechtse terrorist die Marc Van Ranst wil vermoorden over hoe slecht Marc Van Ranst wel niet is. Ondertussen claimen jullie dat dit uiteraard niet de schuld van Marc Van Ranst is! Maar die indruk krijg je allesbehalve als je de laatste pagina's leest. Ik lees veel semantiek over hoe Van Ranst niet verantwoordelijk is maar uiteindelijk wel de grote schuldige is omdat hij polarizerende tweets verstuurt. En dan zijn sommige mensen nog verontwaardigd ook als je daarop wijst.

Ik vind het gewoon onverstandig (om het zacht uit te drukken) om vanuit een safehouse nog steeds polariserende tweets te sturen , soms kan je beter even zwijgen .

Enkel politici mogen hun politieke mening uiten? Ik mag hier toch ook mijn politieke mening posten? Niels Destadsbader mag in den Dag Allemaal toch ook zijn politieke voorkeur uiten?

Het gaat hier nu al pagina's lang in een thread over een loslopende extreem-rechtse terrorist die Marc Van Ranst wil vermoorden over hoe slecht Marc Van Ranst wel niet is. Ondertussen claimen jullie dat dit uiteraard niet de schuld van Marc Van Ranst is! Maar die indruk krijg je allesbehalve als je de laatste pagina's leest. Ik lees veel semantiek over hoe Van Ranst niet verantwoordelijk is maar uiteindelijk wel de grote schuldige is omdat hij polarizerende tweets verstuurt. En dan zijn sommige mensen nog verontwaardigd ook als je daarop wijst.

In alle eerlijkheid er valt nu ook niet veel nieuws te vertellen ondertussen hé.
En als dan 1 van de 2 "hoofdrolspelers" de aandacht naar zich toe trekt in de media is het redelijk normaal dat daar over gepraat wordt, vind ik.

Nee die mag dat niet. Want als die bvb openlijk zou zeggen dat hij op VB stemt en buitenlanders liever niet ziet afkomen in grote getalen, is zijn tv/radio carrière voorbij

Terug
Bovenaan