Virusgekte: van online haat tot terrorisme

Conings, die schietinstructeur is in het leger, had onder het excuus dat hij vandaag een schietoefening organiseerde bij het leger, een heel arsenaal aan wapens meegenomen uit de kazerne.

Hij kan moeilijk schietoefeningen houden op de kazerne zelf hé dus lijkt mij dat die wel vaker gebeurde
Hij heeft dan een verzoek ingediend precies en dat is goedgekeurd dus hij kon er mee buiten wandelen want het dan toch geen diefstal maakt ofwel ? :)

Daar had ge toch een muis willen zijn toen ze dat merkte hé :rofl:
-Seg de Jurgen heeft hier just een deel wapens meegepakt, volgens hem hebt gij gezegd dat het in orde was voor die oefening
*Ja oké, en wie is met hem mee ?
-Geen idee, swa en jos zitten in de kantine, maar hij zei iets van Marc van Ranst
*Zegt me vaag iets, welke divisie zit die ?
Dat het simpel was staat buiten kijf. Maar hij heeft ze dus wel onder valse voorwendselen verkregen en is dus een misdrijf.

Waar zeg ik dat de cel vermiste personen de oplossing is. Gij stelde de vraag wat die daar konden doen en ik ga u het antwoord. Stop dus maar met weer assumpties maken
Ik zou de rest van de posts ook even lezen. De persoon op wie ik reageerde, zei wél dat de CVP de oplossing was. Ik gaf alleen aan dat die er ten eerste meer dan waarschijnlijk al was (federale politie) en indien niet, omdat die hoogstwaarschijnlijk overbodig is gezien de machtsontplooiing die er nu al is.

Het zou ook vrij naïef zijn om te denken dat tussen die honderden mensen die nu naar hem zoeken geen sympathisanten zitten.
Daarom dat er ook buitenlandse troepen daar zijn hé
Kunnen ze ze in groepjes verdelen en als ene dan een oogje dichtknijpt is er de andere nog

Een Belg, een Nederlander en een Duitser gingen op zoek in het bos

Ik zou de rest van de posts ook even lezen. De persoon op wie ik reageerde, zei wél dat de CVP de oplossing was. Ik gaf alleen aan dat die er ten eerste meer dan waarschijnlijk al was (federale politie) en indien niet, omdat die hoogstwaarschijnlijk overbodig is gezien de machtsontplooiing die er nu al is.
Ik heb de rest van uw post wel gelezen hoor. Het feit dat ge het idee van @808 State direct afschiet als het belachelijkste voorstel ooit was weer een reden genoeg om daar eens tegenin te gaan.

Daarom dat er ook buitenlandse troepen daar zijn hé
Kunnen ze ze in groepjes verdelen en als ene dan een oogje dichtknijpt is er de andere nog

Een Belg, een Nederlander en een Duitser gingen op zoek in het bos
Ik zie het al voor mij, de karikaturale militairen die uit de kazerne gewaggeld komen en moeten zoeken naar hun collega.

*insert multiple rolling eyes*

Kan mij de plaatsvervangende schaamte van Dedonder ook voorstellen tijdens dat telefoontje naar Nederland en Duitsland.

Ja uhhhhh, we zitten hier met ne verloren bosnimf maar jos en louis willen niet echt meewerken.

Klopt, maar neem het van mij aan, als ex- gerechtspsycholoog dat hij niet als ontoerekeningsvatbaar hier gaat uitkomen. Hij zal omschreven worden als anti-sociaal, totaal geen empathie met naasten en mensen die hij bedreigd en een narcistische almacht, die graag in de belangstelling staat met zijn grandeur en opgeblazen, overdreven zelfbeeld. Deze allen in de hoogste graad wat hem een 'gevaarlijk' persoon maakt.

Ik was door die discussies die hier door mekaar gevoerd worden ffkes in de war en dacht eerst dat hier weer iemand over MVR zat te klagen :unsure:

Ik zie het al voor mij, de karikaturale militairen die uit de kazerne gewaggeld komen en moet zoeken naar hun collega.

*insert multiple rolling eyes*

Kan mij de plaatsvervangende schaamte van Dedonder ook voorstellen tijdens dat telefoontje naar Nederland en Duitsland.

Ja uhhhhh, we zitten hier met ne verloren bosnimf maar jos en louis willen niet echt meewerken.
Komt allemaal goed
belgiska-vojska.gif

:rofl:
Kunt gij vandaag een paar man missen ? De helft bij ons ligt al zat, is fysiek niet paraat en de rest zit nog kogels te tellen int magazijn

Als het dan nog eens de Duitsers of Luxemburgers zouden zijn die hem in ons land terugvinden is 't wel voorbij met de reputatie van het Belgische leger denk ik.

Waarschijnlijk heeft een van die Hollandse of Duitse overste naar Dedonder gebeld en gezegd dat hij zich verscholen houdt in een hol of put dat het daaraan ligt waardoor ze hem niet kunnen vinden. Daarmee haar verklaringen dat het waarschijnlijk Vandeput zijn fout is geweest.Een talenknobbel is ze alleszinds helemaal niet onze minister van defensie....

Het sensatieblad is niet altijd van hoogstaande kwaliteit, maar dit samenraapsel is wel hilarisch:

Dat artikel was inderdaad mooie clickbait, met one-liners opgevoerd door "een ex-lid van een speciale politie-eenheid."
Met serieuze korrels zout te nemen dus.
Dat is inderdaad clickbait. Ik ben er zeker van dat als hij op handen en knieën uit het struikgewas komt dat ze hem braaf meenemen.
Wordt er natuurlijk één kogel van zijn kant geschoten vrees ik niet dat daar iemand gaan twijfelen.

Natuurlijk is het dubbel verdacht als hij zich zou aanbieden. Voor hetzelfde geld loop je recht in een val zoals een safe house in Molenbeek.
Het ergste is dat hij aangegeven heeft om te sterven. Hij heeft dus in dat aspect niets te verliezen.

Voor de pandemie was zijn tweetgedrag irrelevant en gaf niemand er aandacht aan. Hij heeft er handig misbruik van gemaakt om zich te profileren.

Ergens in de zomer van 2020 heb ik dat nog eens gezegd op 9lives en kijk waar we vandaag staan. De media blijft hem een podium geven.

De meeste gehate persoon onderhand in de media niet dankzij maar ondanks de maatregelen. Hoe minder we hem zien, hoe beter.
Het meest irritante aan MVR zijn Twitter account is dat ie constant zijn "meest gevatte" replies zelfs retweet zodat iedereen z'n replies kan lezen.
Als hij repliet op accounts die jijzelf niet volgt, dan zie je die replies ook niet. Maar omdat hij ze dus retweet, komen ze wel in je tijdlijn terecht.
Echt vreselijk.

Terug
Bovenaan