Mr.Fingers
Well-known member
Paywall, maar de titel is duidelijk. Als Conings zijn "missie" wat voorbereid heeft, en dus voedselvoorraden heeft aangelegd, schuilplaatsen heeft verkend,... dan kan hij dat gemakkelijk weken volhouden. Ervaring in Joegoslavië, Kosovo, Libanon, Irak & Afghanistan, en in dienst sinds 1992, da's een vat vol ervaring(en).
www.hln.be
Euh, nee? Als mijn kop eraf gesneden wordt met een bot patattenmesje door een hulpkok die die dag met een pesthumeur is opgestaan, of mijn auto aan frennen geschoten door een machinepistool, ik ben in beide gevallen even dood hoor.
Hoelang kan Jürgen Conings zich nog schuilhouden? Zijn oud-chef: “Dit soort militairen kan weken overleven in het wild”
Al drie dagen weet <a href="https://www.hln.be/dossier/klopjacht-op-jurgen-conings~d53b2a62b-2cc2-45f0-9083-c10fadcd3a33/" target="_blank">Jürgen Conings</a> (46) te ontsnappen aan het leger mensen dat naar hem op zoek is. Kan hij zich nog veel langer schuilhouden en zo ja, hoe dan? Weken, zegt...
Er is toch wel een verschil tussen een doodsbedrieing krijgen en een doodsbedreiging door een miltair die op OCAD lijst staat, een afsheidsbrief schreef en met zwaar wapentuig van het leger op de baan is. Niet?
Euh, nee? Als mijn kop eraf gesneden wordt met een bot patattenmesje door een hulpkok die die dag met een pesthumeur is opgestaan, of mijn auto aan frennen geschoten door een machinepistool, ik ben in beide gevallen even dood hoor.