Vintage versterkers

Status
Niet open voor verdere reacties.

JDB

Well-known member
Crowdfunder FE
Rollegem
iTrader: 100% (4/4)
Ik heb nog deze 2 versterkers staan:

JVC JR-S501
Marantz Model 2010

Deze heb ik eens vlug aan een speaker gekoppeld.
De Marantz werkt maar veel geknetter bij gebruik van knoppen. De JVC werd tot vorig jaar nog gebruikt en ook hier wat spelen met de draaiknoppen om het goed te krijgen. Momenteel krijg ik geen geluid meer uit de speakers maar misschien doe ik daar was mis.

Zoiezo is er wat opkuiswerk aan dus maar is vast wel interessant voor liefhebbers. Enig idee wat ze in deze staat nog waard zouden kunnen zijn?
Of is het de moeite om ze eerst goed te laten zetten voor verkoop? Niet ver hiervan zit iemand die zo'n toestellen restaureert maar dat heeft ook zijn prijs.
 
Ik heb nog deze 2 versterkers staan:

JVC JR-S501
Marantz Model 2010

Deze heb ik eens vlug aan een speaker gekoppeld.
De Marantz werkt maar veel geknetter bij gebruik van knoppen. De JVC werd tot vorig jaar nog gebruikt en ook hier wat spelen met de draaiknoppen om het goed te krijgen. Momenteel krijg ik geen geluid meer uit de speakers maar misschien doe ik daar was mis.

Zoiezo is er wat opkuiswerk aan dus maar is vast wel interessant voor liefhebbers. Enig idee wat ze in deze staat nog waard zouden kunnen zijn?
Of is het de moeite om ze eerst goed te laten zetten voor verkoop? Niet ver hiervan zit iemand die zo'n toestellen restaureert maar dat heeft ook zijn prijs.
Marantz kan nog iets van waarde hebben. Echter, ondanks dat 2010 geen goedkoop model was heeft het zeker geen verpletterende indruk nagelaten toen het werd gelanceerd. Restaureren zou ik enkel doen als het voor eigen gebruik is en er een sentimentele waarde aanhangt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JDB
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan