Vikings: Valhalla

Netflix Vikings: Valhalla

Gisteren de eerste twee afleveringen gezien. Bouwt logischer wijs verder op de Vikings-franchise. Vond het wel oké. Effe mindfuck door die verdeeldheid qua Christenen en niet-Christenen.
 
Ik heb gisterenavond de 1ste aflevering gekeken en ik vond het eigenlijk niet zo fantastisch. In dit genre stak Vikings en The Last Kingdom er voor mij meer bovenuit, maar misschien betert het nog. Ik kijk alleszins wel nog verder.
 
Zit net aan de laatste aflevering. Tot nu is het goed maar Vikings pakte mij toch meer, Ragnar was toch een veel sterker karakter om te volgen.

Daarnaast gebeurt er veel maar toch heb ik gevoel dat er precies niets gebeurt. Het tempo lijkt me te hoog te liggen zonder "fleshing out" van het verhaal.
 
Ook net de laatste aflevering gezien. Ik vond het wel goed. Kan wel niet tippen aan de Vikings seizoenen met Ragnar, maar de personages in deze reeks grepen me toch meer aan dan de zonen van Ragnar.
 
Net laatste aflevering gezien en alles komt mooi samen maar nog steeds lag het tempo net iets te hoog voor mij en wat waren die christense assassins creed personages cringe. Nu ja ik kijk wel uit naar season 2, het smaakt naar meer.
 
Serie uitgekeken op 5 dagen.
In vgl met de vikings toch minder goed (als was de vikings na het vertrek van van ragnar slecht)
Je ziet duidelijk dat er veel meer budget is grotere legers, etc...

Tegenvaller als zal ik wel s2 bekijken als deze uitkomt
 
Zouden jullie mij eerder The Last Kingdom aanraden of toch ook beginnen aan deze (Vikings Valhalla)?
 
Zouden jullie mij eerder The Last Kingdom aanraden of toch ook beginnen aan deze (Vikings Valhalla)?
Norsemen!

Ik ga deze niet kijken trouwens, Vikings stak mij echt tegen na een paar seizoenen met z'n brakke scripts en cringy acteerprestaties. Ik heb er een degout aan overgehouden.
 
Norsemen!

Ik ga deze niet kijken trouwens, Vikings stak mij echt tegen na een paar seizoenen met z'n brakke scripts en cringy acteerprestaties. Ik heb er een degout aan overgehouden.
Ja lap nu moet ik al kiezen uit 3
 
Ik vond het al bij al nog meevallen.
Het is natuurlijk een kort seizoen, enkele afleveringen meer ware beter geweest om om de karakters te leren kennen en het verhaal beter uit te werken.
 
Zouden jullie mij eerder The Last Kingdom aanraden of toch ook beginnen aan deze (Vikings Valhalla)?
Ik heb enkel nog maar Vikings gezien, maar ik denk dat ik eerst Last Kingdom ga bekijken omdat deze 'chronologisch' gezien ongeveer aansluit op Vikings.
Norsemen!

Ik ga deze niet kijken trouwens, Vikings stak mij echt tegen na een paar seizoenen met z'n brakke scripts en cringy acteerprestaties. Ik heb er een degout aan overgehouden.
Norsemen is echt een zalige serie. Zeer leuk als tussendoortje :D
 
Ja lap nu moet ik al kiezen uit 3
Norsemen is een komische serie in die sfeer.
Het is wel ok en kijkt makkelijk weg al raad ik niet aan deze te bingen.

Dan kan je de humor nogal snel beu worden. Er komen nogal veel dezelfde mopjes terug. Vooral seizoen 1 is goed. Erna is het meer een humor sitcom in de viking tijd.

Dus ga maar voor TLA en erna Valhalla.
Norsemen bekijk je best tussendoor.
 
Terug
Bovenaan