Verstelbaar bureau

Meteen ook eens gekeken hoe je ergonomisch moet zitten. Vooral het scherm op 70 cm afstand lijkt me immens dicht, vroeger stond die op zeker 100 cm.

Even wennen
 
Ook in de markt voor een verstelbaar bureau.

Criteria:
- Programmeerbare hoogtes
- Stevig (geen gewiebel)
- Heb een stevig monitorarm met klem voor twee 27 inch schermen, tafelblad moet dit kunnen houden.

Wat kunnen jullie aanraden? Is Flexispot een goed merk?
 
Enige bureau die ik kan vinden met degelijk cable management
Kost wel iets meer..
mpro-why-sl-1.jpg

MPB2-15B_02_1d7e18a7-b704-4087-b274-2bcf9688dc04copy_grande.jpg


Secretlab-MAGNUS-Pro-2.png
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik heb me die gekocht van secretlab met de pc-mount en VESA stands en so far echt wel heel tevreden van! Magnus Pro (wel pak duurder al direct)
LEDs interesseren me niet , maar cable managent vind ik wel een hele grote plus heb nu enkel 2 kabels naar de bureau (1x stroom en 1x UTP) en al de rest zit mooi in de kabelgoten.
Dank voor de tip, ik heb deze ook in bestelling staan, met levering in januari/februari. Dankzij Black Friday toch nog een mooie korting kunnen meepikken, maar desondanks nog op bijna 1300 excl. BTW gestrand omdat ik me goed heb laten gaan. :shy:

Secretlab MAGNUS Pro XL - Signature Stealth
Secretlab Cable Management Bundle XL
Secretlab MAGNUS Monitor Arm - Dual
Secretlab Laptop Mount Attachment
Secretlab Magnetic Ethernet Cable Extender
Secretlab Premium PC Mount
Secretlab Magnetic Headphone Hanger
Secretlab Leather Wipes
 
ik heb me, nadat ik het tegengekomen was in deze topic, ook aangeschaft om mijn thuiswerkplek mee in te richten. Dat Secretlab bureau is wel extreem knap en voelt heel premium aan.
Duurder maar wel blij dat ik het gepakt heb :).
 
ik heb me, nadat ik het tegengekomen was in deze topic, ook aangeschaft om mijn thuiswerkplek mee in te richten. Dat Secretlab bureau is wel extreem knap en voelt heel premium aan.
Duurder maar wel blij dat ik het gepakt heb :).
Toetsenbord, muis, schermen, stoel en bureau zie je mensen vaak op willen besparen maar aangezien je dat dagelijks gebruikt, is het een no-brainer om daar toch wat centjes aan te geven al is het maar voor de ogen en ergonomie.
 
ik heb me, nadat ik het tegengekomen was in deze topic, ook aangeschaft om mijn thuiswerkplek mee in te richten. Dat Secretlab bureau is wel extreem knap en voelt heel premium aan.
Duurder maar wel blij dat ik het gepakt heb :).
Kan je die verlichting gewoon uitzetten? Wil me ook zo 1 kopen en misschien ook een stoel van hun.
 
Kan je die verlichting gewoon uitzetten? Wil me ook zo 1 kopen en misschien ook een stoel van hun.
Die ledstrip is een accessoire dat je niet hoeft te kopen.
Ik heb het XL-bureau en enkel de dual monitor arm als extra. De magpad (volledig zwart) was inbegrepen.

Ik heb me inderdaad meteen ook zo'n volledig zwarte bureaustoel van hun er bij gekocht. Super tevreden van de combo. Ook mijn vrouw fully approves van haar nieuwe thuiswerkplek :).
 
Die ledstrip is een accessoire dat je niet hoeft te kopen.
Ik heb het XL-bureau en enkel de dual monitor arm als extra. De magpad (volledig zwart) was inbegrepen.

Ik heb me inderdaad meteen ook zo'n volledig zwarte bureaustoel van hun er bij gekocht. Super tevreden van de combo. Ook mijn vrouw fully approves van haar nieuwe thuiswerkplek :).
Top! Ja voor de stoel ben ik nog aan het twijfelen tussen deze en een Herman miller.
 
Heb ook al maanden een Magnus Pro XL op het oog, maar vind de prijs nogal stevig dus blijf de aankoop maar uitstellen. :confused2:
 
Heb ook al maanden een Magnus Pro XL op het oog, maar vind de prijs nogal stevig dus blijf de aankoop maar uitstellen. :confused2:
Ik blijf bij men mening zalige bureau! En met de nieuwe accessoires die ze gaan uitbrengen bvb die laptop stand dat je aan die scherm houder kan hangen. Men IT vrienden die langs komen zijn allemaal impressed en bureau staat ondertussen ook al op hun wishlist :D
 
Terug
Bovenaan