Verstelbaar bureau

Ik vind de Idasen van Ikea niet zo mooi en had heel graag een geheugenfunctie.

Nu ben ik al even op internet op zoek en bleef ik met 3 opties over:





Ligt dat nu aan mij of ziet dat onderstel er bij alle drie dezelfde uit ? Ik had al gehoord dat alles uit dezelfde fabriek komt ?
Ik heb die van mij van hier:


Maar om nu af te gaan op de poten als zijnde hetzelfde onderstel. Daarvoor moet eigenlijk naar de motor gekeken worden. Uiteindelijk wel content van voor wat ik het gebruik. Is ook niet zo wiebelig als een Ikea.
 
Voor Flexispot moet je op de NL site kijken voor levering naar België en heeft ook andere prijzen. De Flexispot E5 icm met een tafelblad van bij Ikea voldoet bij mij aan de vereisten en ben er content van.

Tip: als je je registreert eerst naar je account gaan en paar keer aan het rad draaien want dan kan je nog 5 a 10 euro korting krijgen op de bestelling
 
Ik heb me die gekocht van secretlab met de pc-mount en VESA stands en so far echt wel heel tevreden van! Magnus Pro (wel pak duurder al direct)
LEDs interesseren me niet , maar cable managent vind ik wel een hele grote plus heb nu enkel 2 kabels naar de bureau (1x stroom en 1x UTP) en al de rest zit mooi in de kabelgoten.
 
Ik heb die van mij van hier:


Maar om nu af te gaan op de poten als zijnde hetzelfde onderstel. Daarvoor moet eigenlijk naar de motor gekeken worden. Uiteindelijk wel content van voor wat ik het gebruik. Is ook niet zo wiebelig als een Ikea.
Hoe bedoel je voor wat ik het gebruik ? Hier zou het wel intensief gebruikt worden, is wel een stuk goedkoper dan mijn alternatieven.
 
Hoe bedoel je voor wat ik het gebruik ? Hier zou het wel intensief gebruikt worden, is wel een stuk goedkoper dan mijn alternatieven.
Het is niet dat dat hier elke dag naar boven en naar beneden gaat en er werkt maar een iemand aan. Voor nu heb ik nog geen problemen ondervonden en ze zijn dat hier ook gewoon komen installeren.
 
Hoelang op gewacht? En is dat ruim genoeg voor extra scherm, toetsenbord, printer etc..?
paar weken op gewacht denk ik. Is al een paar jaar geleden. Is versie van 160cm, ge hebt ook ene van 180. Op die monitor stand zou ge in principe wel nog ne tweede grote monitor 24/27 inch kunnen zetten maar dan zal het wel op het randje zijn, in combinatie met ne bureau die omhoog en omlaag gaat zou ik da precies niet zo rap doen (hoewel het wss weinig kwaad kan).

Zonder monitor stand kan het hoe dan ook gemakkelijk. Ik ben net terug afgestapt van 2 schermen omdat ik daar te gemakkelijk door afgeleid ben :p Zit ook nette sleuf in om kabels doorheen te halen, en zo'n kabelgoot vanonder. Het is wel gelijmd eikenhout dus als ge moet het een beetje insmeren, best uit de volle zon zetten etc. Waarschijnlijk kunt ge u wel iets soortgelijks in elkaar puzzelen door zelf een onderstel te kopen + een werkblad dat u aanstaat.

Is sympathiek bedrijf ook, altijd kei snel mee geholpen geweest.
 
Waarschijnlijk kunt ge u wel iets soortgelijks in elkaar puzzelen door zelf een onderstel te kopen + een werkblad dat u aanstaat.
Dat is mijn probleem beetje, ben al paar jaar van plan om nieuwe bureau te kopen (of zelf te maken met keukenblad zoals er werd voorgesteld) maar ben te lui :) Dit komt al goed in de buurt van wat ik wil eigenlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: derp
Het is niet dat dat hier elke dag naar boven en naar beneden gaat en er werkt maar een iemand aan. Voor nu heb ik nog geen problemen ondervonden en ze zijn dat hier ook gewoon komen installeren.
Qua motor nog geen problemen en qua stabiliteit wel oké als je staat ? Vind ook niet meteen review terug, toevallig een idee welk merk het onderstel is ?
 
Qua motor nog geen problemen en qua stabiliteit wel oké als je staat ? Vind ook niet meteen review terug, toevallig een idee welk merk het onderstel is ?
Ja ze. Ik heb een monitor die nogal serieus op zijn voet wiebelde en dus van links naar rechts ging op mijn Bekant bureautje van Ikea daarvoor en hier geen last mee.
 
Ik heb ene van Linak zelf. Veel higher-end office merken gebruiken ook het onderstel van Linak (de duurdere van de ikea ook trouwens). Altijd handig, kan je zelf makkelijk reserve onderdelen voor bestellen etc.

Met een btw-nummer kan je zelfs rechtstreeks bij Linak het onderstel kopen dacht ik.
 
Is iemand al een verstelbare versie tegenkomen die tot 40cm kan zakken?
Voor ons zou het ideaal zijn als die kan zakken tot ideale hoogte voor kinderen.
 
Ik heb 2 jaar geleden ook eentje zelf in elkaar gestoken, met volgende onderdelen:




Best tevreden van, plaats genoeg voor mij, mooi weggewerkt, en makkelijk verstelbaar. Je kan desgewenst een breder of kleiner onderstel nemen, alsook het bureaublad.

Ik raad wel aan om de installatie met twee te doen, als je dat omgekeerd legt en je moet dat omdraaien, dat valt soms toch vies tegen als je dat alleen doet.
 
Ik heb die van mij van hier:


Maar om nu af te gaan op de poten als zijnde hetzelfde onderstel. Daarvoor moet eigenlijk naar de motor gekeken worden. Uiteindelijk wel content van voor wat ik het gebruik. Is ook niet zo wiebelig als een Ikea.
Vandaag toegekomen, moet natuurlijk nog getest worden maar een eerste vaststelling is hoe stabiel de bureau is op hoogte.
Had dit niet verwacht.

Ziet er ook gewoon goed uit
 
Terug
Bovenaan