Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Favo fps campaign sinds HL2. Al elk jaar opnieuw uitgespeeld. Niks vet. Puur shooter.Heel herkenbaar...beste game vd laatste jaren voor mij is titanfall... what a game![]()

Ik mis de Time Crisis- en Guitar Hero-periode. Gewoon vrienden uitnodigen en fun beleven.

InderdaadMijn vermoeidheid met gamen kan ik goed illustreren aan de hand van de Battlefield-reeks. Ik denk met nostalgie terug aan de oudere games zoals Battlefield 1942, Battlefield Vietnam en Battlefield 2 waarin zonder keuzestress, statistieken, customizations of unlocks gespeeld kon worden. We konden zelf servers draaien, eigen regels verzinnen en mods installeren. Deze eenvoud zorgden voor zorgeloos plezier, Al begon in BF2 misschien wel de eerste tekenen van de latere teloorgang zichtbaar te worden.
De Battlefield-reeks begon zich meer en meer te richten op statistieken, unlocks en customizations en om dat eco systeem veilig te stellen, werden vrijheden zoals customservers en mods ons afgenomen. Het spel moest gespeeld worden zoals de uitgever het wilde, zelf regels aanpassen en plezier maken zater niet meer in. De low-gravity server waar we enkel met C4 klooiden was opeens niet meer mogelijk.
Het is een van de factoren waardoor ik mijn interesse in deze gamereeks verloor, maar het is een fenomeen die in heel veel games terug te vinden is. Te uitgebreide en strakke regels. Gamen moet fun zijn, niet aanvoelen als een grind en mij keuzestress geven...
Grappig hoe iedereen hier zowat hetzelfde ervaart, maar compleet andere selectie van games heeft waar ie nog wel in geïnteresseerd is.
De enige games waar ik laatste vijf-zes jaar echt nog hooked op ben geweest zijn:
- Mass effect trilogie
- Cyberpunk 2077;
- Kingdom Come;
- Replays van Witcher 3 en Fallout 4,
- Red Dead Redemption 2
- "Nieuwe" Wolfensteins
Voor mij moet het groot en story-heavy zijn om mijn aandacht te houden. Voor kleine, meer casual, games (hoe tof ze ook zijn) kom ik mijn zetel niet uit.
En tegelijkertijd zijn sommige van m'n go-to-games ook geëvolueerd op een manier dat me niet aantrekt. Vroeger was ik enorm fan van grand strategy games. Crusader Kings 2, Victoria 2, Europa Universalis 4 etc. De opvolgers daarvan interesseren me amper. Dat is gewoon hetzelfde maar 'vlotter'/moderner, wat groot stuk van de charme en game-play weghaalt voor mij.
Quote van mezelf over Outer Wilds
Mass effect trilogy is een topperGrappig hoe iedereen hier zowat hetzelfde ervaart, maar compleet andere selectie van games heeft waar ie nog wel in geïnteresseerd is.
De enige games waar ik laatste vijf-zes jaar echt nog hooked op ben geweest zijn:
- Mass effect trilogie
- Cyberpunk 2077;
- Kingdom Come;
- Replays van Witcher 3 en Fallout 4,
- Red Dead Redemption 2
- "Nieuwe" Wolfensteins
Voor mij moet het groot en story-heavy zijn om mijn aandacht te houden. Voor kleine, meer casual, games (hoe tof ze ook zijn) kom ik mijn zetel niet uit.
En tegelijkertijd zijn sommige van m'n go-to-games ook geëvolueerd op een manier dat me niet aantrekt. Vroeger was ik enorm fan van grand strategy games. Crusader Kings 2, Victoria 2, Europa Universalis 4 etc. De opvolgers daarvan interesseren me amper. Dat is gewoon hetzelfde maar 'vlotter'/moderner, wat groot stuk van de charme en game-play weghaalt voor mij.