Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn niet echt puzzels, vooral informatie die je moet zoeken. Als je soms ergens vastzit, is het nuttiger om elders te gaan dan je hoofd te breken. Er zijn enkele momentjes waar je creatief moet nadenken, maar voor het grootste deel gaat het meer over exploratie dan over zelf oplossingen bedenken.Mmm klinkt heel overtuigend.
Zijn de puzzels heel moeiijk?
Ben niet zo puzzel expert haha
Hier ook fan van Witcher 3, Tomb Raider en alles van Naughty Dog! Eigenlijk heb ik liefst van al gewoon een single player met een mix van actie en puzzels en wat mooie locaties. Graag ook nog een deftig verhaal om alles aan mekaar te knopen, maar als het niet zo geloofwaardig is, is het niet ergIk speel heel graag games als The Witcher 3, Last of Us, Uncharted en Tomb Raider.

Control ook nog even geprobeerd maar setting sprak mij niet zo aan. Vond Dishonored dan boeiender (niet helemaal vergelijkbaar misschien maar ook een spel waar je speciale krachten hebt), al heb ik ook daar enkel de eerste uitgespeeld.Ik heb een jaar of 2 geleden Control gratis gekregen bij de Epic Game Store en dat was voor mij dat jaar zonder twijfel de GOTY. Waanzinnig goed spel, als het thema je bevalt. Ik heb ook recent de DLC gekocht, maar die moet ik nog spelen.
Echt, ik kan die game niet hard genoeg aanraden.
. Enerzijds heb ik het gevoel dat er de laatste tijd weinig releases zijn waar ik op zit te wachten, anderzijds heb ik minder tijd dan vroeger en heb ik ook nog andere hobby's.hier ook, Elden Ring is zowat de enige "nieuwe" game die me langer dan een uur wist te boeien het voorbije jaar. Nooit een souls-like game gespeeld dus het duurt wel even om er in te komen. Maar de sfeer, omgeving en leerproces maken het wel de moeite waard.Hier ook. Herken het gevoel van OP heel hard. Weinig games kunnen me nog boeien en val eigenlijk altijd terug op dezelfde games. Elden Ring (ondanks dat ik nog nooit een Souls-like game had gespeeld) was de eerste in héél lange tijd die me echt te pakken kreeg.

Van DS1 kan ik het begrijpen dat dat lelijk en clunky aanvoelt naar hedendaagse normen, maar Elden Ring kunde toch moeilijk lelijk noemen?Elke keer ik Elden Ring, Bloodborne, Dark Souls speel vraag ik mij echt af of er iets scheelt met mij
Wereldwijd telkens unaniem die superlatieven en ik speel precies altijd een lelijk, clunky spel
Na een uur geef ik dat altijd op. Toch eens verder doorbijten of gaat het echt gewoon niks voor mij zijn?
Ik had dat gevoel bij oudere souls games ook. Elden Ring en Sekiro hebben mij van mening doen veranderen.Elke keer ik Elden Ring, Bloodborne, Dark Souls speel vraag ik mij echt af of er iets scheelt met mij
Wereldwijd telkens unaniem die superlatieven en ik speel precies altijd een lelijk, clunky spel
Na een uur geef ik dat altijd op. Toch eens verder doorbijten of gaat het echt gewoon niks voor mij zijn?
Haha, echt eh. Heb ik geen tijd, wil ik gamen. Heb ik dan tijd, is het van: pfff, geen zin om te gamen.Ik herken het gevoel ook wel. Aandachtsspanne die helemaal naar de kl.. is en het gevoel hebben alles al eens gezien/gespeeld te hebben. Ik probeer nu wel vaker wat rustigere games te spelen met wat muziek op. Civilization, Two Point Hospital/Campus, Jurassic World Evolution, Rimworld.
Ook heb ik vaak het gevoel dat als ik al een avond vrij heb, ik precies moét gamen. Dan zit ik soms tegen mijn goesting te gamen en elke 10 minuten iets anders tot het tijd is om te gaan slapen.![]()
Ja… die stijl spreekt me precies echt niet aan. Toen ik Bloodborne op release kocht dacht ik ook meteen “oei, hoe lelijk”.Van DS1 kan ik het begrijpen dat dat lelijk en clunky aanvoelt naar hedendaagse normen, maar Elden Ring kunde toch moeilijk lelijk noemen?
. Tijdens het spelen dikwijls gevloekt, achteraf goeie herinneringen aan de sfeer, of als ik iets anders aan 't spelen bent met clunky combat denk ik soms: speelde dit maar wat meer als Bloodborne. Af en toe denk ik, ik begin nog eens opnieuw, maar toch maar niet, aangezien ik sowieso al bijna niet meer game 

Ik ben 54
Wait whut?In 2026 mijn pensioen