DanielSoul70
Active member
Klopt ookIk heb dat ook de laatste jaren.
Vooral games die tientallen uren nodig hebben om uit te spelen boeien me niet meer.
Ik ben daarom vooral kortere, vooral indie games, gaan spelen en dat bevalt le dan weer wel.
Ook games waar lokale multiplayer aan te pas komen scoren nog
Moving out
Hellblade 2
Mario kart en andere nintendo games
Wreckfest
Little nightmares
…
Ben nu pas aan AC origins begonnen en na 5hr heb ik het al gehad.
Te veel tijd dat je erin moet steken, met al die rpg en open wereld elementen erin. Geen 100% synchronisatie meer, vechtsysteem veranderd, voor mij niet echt een AC meer. Is een heel mooi spel, zeker vernieuwend, maar niet meer mijn ding. Toch niet op dit moment
Ik ga styx spelen en ik hoop op gears e-day dat die een MP gaat hebben die me gaat vasthouden met een coop horde zoals de gears 4
Dan mogen ze de andere consoles komen halen.
MP vind ik nog steeds leuk, maar met vrienden. Coop met 2 of meer kan me zeker boeien, zoals een horde
Ik heb een ps5 en switch en zou nog veel moeten spelen, maar vind gewoon de energie en tijd niet. Voor het eerst vind ik gamen ook echt zonde van de tijd, terwijl het voor mij altijd een ontspanning is geweest na een stressvolle werkdag
Al die games Bernie die we gekocht hebben en nog zouden moeten spelen, weet je nog ? Wel die liggen daar nog steeds om gespeeld te worden.
See you soon, hopefully.... with gears e-day