Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baldurs gate 3, Elden Ring, Death Stranding zijn een paar games van de afgelopen jaren waar ik echt hooked aan was, wat voor mij ook een zeldzaamheid is geworden tegenwoordig. Mijn goesting om te gamen komt en gaat, soms speel ik lange tijd niks en dan bij momenten zit ik weer veel te gamen.Hey
Ik ben het gamen wat beu...
Of wel ligt het echt aan me leeftijd ben nu 30 maar ik verlies de focus op games zo rap.
Ik ben echt hyped voor games maar na 2 uur ben ik deze al beu. Ik mis de vernieuwing in games. Het is precies van. Dit heb ik al gespeeld in een ander jasje.
Wat was voor jullie een game dat jullie echt dachten ja daarvoor game ik nog?
Alvast bedankt
Op 18 mss begonnen met werken?Wait whut?

Slay the Spire, Hunt Showdown, Monster Hunter World.Wat was voor jullie een game dat jullie echt dachten ja daarvoor game ik nog?

vreemd-ogende snuiters (gelijk Koonut bvb) in uw oude unief-klas die eerst vreemd of zelfs mild afstotelijk kunnen overkomen.![]()
Als ge er echter 15/30 minuten mee bezig zijt, hebt ge vaak al de klik gemaakt![]()
Ik gok militair.Wait whut?
Hier ook stukken minder, zoals ik al een zei in een andere topic is de goesting weg om elke game te kopen en te spelen (die op mijn radar staat). Het lijkt een sleur te worden.Amai ben blij dat ik niet de enige ben...
Laatste game dat me echt kon boeien was Last Of US 2
of een deftige MP shooterJa salu, op pensioen op 56?Wat een jonkies hier
Ik ben 54 en inderdaad boeit het me ook veel minder dan vroeger
Wat mij stoort is dat wanneer iets goed is, het bij de opvolger naar de kloten wordt gehaald
Het mooiste voorbeeld is gears 4 de horde mode die echt subliem was/is en die ik nog zou spelen indien het niet dood was.
De gears 5 komt en niemand van mijn toenmalige friends, waaronder ook mezelf speelt het
Ook moet precies elke game een open wereld worden en niets is nog wat het is.
Er is ook een overvloed aan gaming, zeker wanneer je elke console hebt staan. Natuurlijk als kind heb je tijd maar als volwassene is dat toch wel iets anders
Ik zeg maar, als het je passie is, dan komt het wel terug. Om die reden staat elke console er nog en koop ik de games waarvan ik weet dat ze me altijd geboeid hebben. Deels om ervan te genieten dat ik ze in mijn bezit heb.
Gaming is een deel van wie ik ben en ik geniet ervan dat ik mijn consoles heb staan en games heb
Ik hoop op een goede horde bij gears of war e-day om dan met mijn buddy oddifinity, dark para, nick avonden mp en coop te beleven
In 2026 mijn pensioen en dan zou tijd geen issue meer mogen zijn![]()
misschien een zwaar beroep?Ja salu, op pensioen op 56?
En blijkbaar is dat het enige dat is blijven hangen.misschien een zwaar beroep?
. Mijn must-play backlog in random order: Bioshock Trilogy, Death Stranding, Last of Us 1, God of War, Detroit Become Human, The Witcher 3, Red Dead Redemption, enz..enz.. En al die games heb ik toch allemaal al minstens 3u gespeeld, maar altijd vrij snel mee stilgevallen (behalve LoU1, daar zat ik zelfs halfweg, schat ik).Bij mij is het probleem van grotere games ook dat je ze moet blijven spelen. Echter is er niet altijd de zin, tijd of energie om ermee verder te doen. Het aantal games waar ik een tiental uur of zo in gestopt heb, maar dan door omstandigheden gewoon mee stilgevallen ben, kan ik al niet meer bijhouden. Eigenlijk zonde, want dan was het toch ook wat tijdverlies. En als ik een maand een game niet meer gespeeld heb, ben ik er sowieso eigenlijk al 'uit' en heb ik al de neiging van gewoon opnieuw te beginnen.
Ik denk trouwens niet dat er vandaag de dag armoede is in games. Er komen nog elk jaar gewoon toptitels uit, zowel AAA als Indy. De oplossing voor mijn 'probleem' hierboven is overigens ook gewoon eens wat kortere games spelen. Bij games die 50+ uur duren om te completen is gewoon het risico te groot dat ik het einde niet haal.
En verder, zoals sommigen hierboven: de leeftijd. Ben ook al 50+, en daardoor 's avonds ook vaak simpelweg te moe om een game te spelen. TV of Netflix is dan gewoon een veel relaxter alternatief.
EDIT: nog iets anders, dat absurd lijkt, is de keuzestress. Ik heb al 10+ jaar PS+ en daardoor een enorme catalogue aan games (500+ over PS3/PS4/PS5). Nu heb ik zelfs PS+ Premium. Ik kan hier direct 20 titels opsommen die ik zeker nog eens wil spelen, en vaak is het dan twijfelen over welk ga ik ga aan beginnen, of begin ik er aan maar heb ik dagen later dan ineens meer zin in een ander game. Mijn must-play backlog in random order: Bioshock Trilogy, Death Stranding, Last of Us 1, God of War, Detroit Become Human, The Witcher 3, Red Dead Redemption, enz..enz.. En al die games heb ik toch allemaal al minstens 3u gespeeld, maar altijd vrij snel mee stilgevallen (behalve LoU1, daar zat ik zelfs halfweg, schat ik).