Absurder dan dit, kan het niet meer worden
Woman forced to give her child to her alleged rapist and pay him child support
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me vooral een artikel dat een krant met wat journalistieke integriteit nooit zou publiceren. Ze zijn tenminste eerlijk over hun bronnen, dat is als iets, maar alles in dat verhaal komt van de moeder, er lijkt geen enkele andere bron te zijn dan wat de moeder verteld heeft aan de pers.Absurder dan dit, kan het niet meer worden
![]()
"We gaan jullie allemaal neuken": ophef in Spanje over video van studenten die seksistische beledigingen en bedreigingen naar studentes schreeuwen | VRT NWS Nieuws
In Spanje is grote commotie ontstaan over een video waarin tientallen mannelijke studenten vanuit een gebouw seksistische beledigingen en bedreigingen schreeuwen naar vrouwelijke studenten aan de overkant. Hun universiteit neemt maatregelen en premier Sanchez heeft hun gedrag scherp veroordeeld...www.vrt.be
Snappen jullie waarom al die woke praat nodig is? Dit is toch niet normaal
Beangstigend en triest tegelijkertijd dat.
Link naar de bron van die reacties graag.
Beetje flauw om te zeggen dat het jouw schuld is als seksistische praat je stoort. Zo werkt het dus niet, dat is victim blaming.
"The girls replied back in the same manner, it's a little joke between two schools in which they yell at each other nasty things. Typical rivality between schools. It's your responsibility if you get offended."
Ik zeg niets. Ik quote maar wat.Beetje flauw om te zeggen dat het jouw schuld is als seksistische praat je stoort. Zo werkt het dus niet, dat is victim blaming.
Sommige meisjes vinden het niet erg. Andere wel. Mogen die andere dan ook gewoon vetzakkerij toegeroepen worden? Gewoon omdat het al 10j gebeurt? Ik weet dat niet. Zwart-wit is het niet, maar dat geldt in beide richtingen.
Dan moeten ze niet over de openbare weg schreeuwen en plein public, als ze het binnen gesloten deuren willen doen. En niet naar iedereen, maar naar iedereen die het oké vindt. Als je het zo wilt bekijken.Ik zeg niets. Ik quote maar wat.
"In een open brief neemt een groep van vrouwelijke studenten van de geviseerde campus Santa Monica het op voor de mannelijke studenten. Ze schrijven dat hun actie deel uitmaakt van een studententraditie. "Dit is niet vrouwonvriendelijk, en heeft niet de bedoeling haat te verspreiden.""
Je kan het ook op een andere manier bekijken. Dat is een traditie tussen twee groepen studenten en buitenstaanders die niet tot die groep behoren moeten zich daar niet in moeien want die begrijpen die dynamiek helemaal niet.
Sommigen zijn bvb. zijn bijvoorbeeld in BDSM en nemen hun partner uit aan de leiband in een lederen pakje. Daar heb jij toch ook niet in te moeien?
Dat gebeurde op een universiteitscampus. Campussen zijn geen publiek domein.Dan moeten ze niet over de openbare weg schreeuwen en plein public, als ze het binnen gesloten deuren willen doen. En niet naar iedereen, maar naar iedereen die het oké vindt. Als je het zo wilt bekijken.
Edit: en het is geen fake of puur clickbait-artikel, het zit gewoon in het Spaanse nieuws.
Klopt niet. Campussen zijn geen privégebied waar je zomaar alles mag doen. Openbare dronkenschap kan daar ook. En er loopt een straat tussen de twee gebouwen voor zover ik kon zien. Alsof je op een privéparking plots in BDSM-pak aan de leiband zou mogen lopen…Dat gebeurde op een universiteitscampus. Campussen zijn geen publiek domein.
Dat was een privaat evenement dus mijn punt dat je je daar niet in moet moeien blijft staan.
Iedereen kan een account maken op zowel BG als YT dus uw commentaar is even waardeloos als de commentaren op YT.Youtube comments als bron. Betrouwbaar.
Die straat is maar een veronderstelling van je. Je hebt geen idee wat de layout van die campus is.Klopt niet. Campussen zijn geen privégebied waar je zomaar alles mag doen. Openbare dronkenschap kan daar ook. En er loopt een straat tussen de twee gebouwen voor zover ik kon zien. Alsof je op een privéparking plots in BDSM-pak aan de leiband zou mogen lopen…
De straat zie je hier en op streetview:Die straat is maar een veronderstelling van je. Je hebt geen idee wat de layout van die campus is.
En tot zo ver ik weet is het niet verboden om op je handen en voeten in een lederen pakje over straat te kruipen zo lang je lederen pakje maar de juiste plaatsten van je lichaam bedekt dus die opmerking houdt ook geen steek.
Waarom zou eerste minister v. Spanje het gedrag dan veroordelen?"Guardian has taken the bait, hook line and sinker. Investigative journalism at its finest."
"Student prank and not the full story. Somehow the Guardian missed the bit about the females shouting back."
"there you have, the same girls are saying, “this is just a prank, a college tradition, they’re our friends and in some cases our boyfriends”
"Those are jokes made as some sort of competition rally between different residence students to see who is more provocative , it is a plain joke, it is not a threat towards nobody. May be offensive to you but it is like some sort of tradition among students. You may like it or not but Inform yourselves before making any clickbait or at least give the full information and context in which is happening."
Het lijkt me eerder een fake ophef/clickbait artikel als je de context leest.
Omdat politici wel vaker graag van hun lat geven over zaken als het in hun kraam past?Waarom zou eerste minister v. Spanje het gedrag dan veroordelen?