JorisBlack
Well-known member
Euh, daar ben ik het toch niet mee akkoord hoor.
Ik zie mij toch niet op seksuele manier praten met minderjarigen over andere minderjarige meisjes.
Allee, ge kunt nog twijfelen tegenwoordig omdat veel er ouder uitzien maar als ge er leerkracht van zijt dan weet ge toch dat die minderjarig zijn? En dan in termen praten van "scoren" is toch allesbehalve normaal vind ik.
Ik kan gerust van een kind zeggen dat het een schoon kind/meisje is, net zoals ik dat ook van mannen durf te zeggen dat ze knap zijn (al ben ik hetero)
Maar ik zal nooit in termen van "scoren" praten of meepraten met minderjarigen in het eerste geval hoor.
Inderdaad. Nu, het label 'pedofiel' is in die situatie misschien wat voorbarig, maar voor mij is het ook wel duidelijk dat een leerkracht niet hoort 'mee te doen' met de stoere praat van tienerjongens.
Allez, als leerkracht wat geile praat verkopen over de leerlingen (m/v) aan andere leerlingen (of aan eender wie), dat doet ge toch niet.
Als dat gebeurt moet wat mij betreft die leerkracht misschien niet onmiddellijk buitengegooid worden, maar toch direct een aanmaning krijgen dat het totaal niet door de beugel kan.

Wordt ook maar heel weinig gebruikt, precies om wat er in dat artikel ook al staat. Een gigantisch complex met heel weinig zitplaatsen voor toeschouwers. Dus duur om te spelen en je krijgt er je geld niet uit. Nu is dat pas uitgebreid met een pak meer zitplaatsen, maar het is gewoon superkrap. Ik zat er pas bij Louis CK, en ik heb echt afgezien. Normaal kan ik wel tegen zo krappe plaatsen, maar het was serieus verkrampen.
).