Van welk internationaal programma wil jij een Vlaamse versie?

coldplayke

Supermoderator
Crowdfunder FE
Er zijn al enorm veel buitenlandse reeksen die een Vlaamse versie hebben gekregen. Ik denk dan vooral aan reality programma's: Blind getrouwd, Komen eten, Love island, ...

Van welk programma zou jij graag een Vlaams seizoen te zien krijgen? Dit mag ook een reeks zijn die in het verleden al eens bij ons werd uitgetest, maar intussen werd afgevoerd.

Ik ben een enorme fan van Masterchef Australia en zou graag eens een seizoen in Vlaanderen zien. Ze hebben dat ooit uitgetest met BV's en dat was nog wel vermakelijk, maar het niveau toen was eerder janken met de pet op. Een reeks met Peter Goossens en andere chefs in de jury + getalenteerde amateurs zou wel aanslaan, ook al liggen de hoogdagen van de kookprogramma's en wedstrijden achter ons.
 
Voor mij ook een Australisch programma, nl House Rules. Ben normaal gezien geen fan van dit type programma’s maar de Australische versie heeft me echt wel kunnen bekoren + iedereen die aan het programma meedoet “wint”.
 
ik vind American BBQ show nog wel goed op Netflix. Ik zou er niet per sé een Vlaamse versie van willen zien, maar wel een Europese versie. Zou wel tof zijn zo eens de verschillende Europese stijlen naast elkaar te zien
 
Ik ben een enorme fan van Masterchef Australia en zou graag eens een seizoen in Vlaanderen zien. Ze hebben dat ooit uitgetest met BV's en dat was nog wel vermakelijk, maar het niveau toen was eerder janken met de pet op
Link Ook toevallig, er komt dus een nieuwe reeks van in het najaar. Wel opnieuw met BV's helaas.
 
Zucht. Gaan ze nu echt weer dezelfde fout maken...
Echt waar. 🙄

Ben ook altijd al fan geweest van Masterchef. Eerst de Britse versie maar de Australische is ook leuk.

Ik herinner me nog de vorige Vlaamse celebrity editie...Daar werd toen een kreeft gefolterd door Patje Krimson dacht ik.
 
The amazing race zou van mij ook een Vlaamse editie mogen krijgen maar wrs gaan de productiekosten veel te hoog liggen voor zo'n programma.
 
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit welk programma. Zolang het er nog eens een is met Jan Modaal en niet de platgebombardeerde BV-groep.
 
Om even de oude zak uit te hangen: geen.
Doe gewoon lekker oude shows terug. “De 12 Werken van Vanoudenhoven” of “Alles Kan Beter” of “Schalkse Ruiters”.
Dat zou ik kijken.
Ik zie daar toch nergens de droomfabriek tussen staan...
Toch niet volledig geluisterd he?
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Voor mij mag er een goed muziekprogramma komen voor alternatieve bands, zoals 'Later... with Jools Jolland' op BBC.
De pogingen om wat muziek te brengen op Canvas waren toch ook niet denderend.
 
Forged in Fire, da’s zooo Amerikaans maar wel heel interessant om eens te zien. En dat glasblaas programma, Blown Away. In feite Pawn Stars ook wel maar hier is dat zo een heel ander soort business, alhoewel misschien de Berg van Barmhartigheid zou kunnen dienen.
 
Terug
Bovenaan