Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Maar wat is serieus ziek bij die 3 zussen? Ik ken ook 3 mensen die serieus ziek zijn geweest van AZ (waaronder mijn vriendin). Ik denk dat er ook een verschil is qua gevoel. Sommigen doen alsof ze aan het sterven zijn omdat ze een dag in bed moeten liggen en de andere gaan met datzelfde gevoel gewoon door. Niet dat ik wil minimaliseren voor de duidelijkheid. Ik zou ook bij die eerste groep horen :rofl: . Die andere gevallen zijn natuurlijk wel sowieso erg en inderdaad uitzonderlijk dat dat allemaal in dezelfde buurt is denk ik.
Die drie zussen zijn allemaal dik 2 weken goed ziek geweest.
Als in hoge koorts, overgeven, kotsmisselijk, hoofdpijn ... was echt wel serieus.
Als het bij hen niet gebeterd was waren ze waarschijnlijk ook in het ziekenhuis terecht gekomen.

Mensen worden nog ziek hé. Ook al hebben ze vaccin gekregen ze kunnen nog andere ziektes krijgen ook.
Je spreekt hier over weken ziek. Is dit effectief gelinked aan vaccinatie of is het toevallig ongeveer zelfde periode?

Ik heb geen weet van mensen in mijn buurt die weken last hebben van vaccin.

Je gaat ook merken dat veel mensen het rap gaan linken aan vaccin ook al is het een paar dagen of weken later.

Die drie zussen zijn allemaal dik 2 weken goed ziek geweest.
Als in hoge koorts, overgeven, kotsmisselijk, hoofdpijn ... was echt wel serieus.
Als het bij hen niet gebeterd was waren ze waarschijnlijk ook in het ziekenhuis terecht gekomen.
Oké, dat is natuurlijk iets anders.

Mensen worden nog ziek hé. Ook al hebben ze vaccin gekregen ze kunnen nog andere ziektes krijgen ook.
Je spreekt hier over weken ziek. Is dit effectief gelinked aan vaccinatie of is het toevallig ongeveer zelfde periode?

Ik heb geen weet van mensen in mijn buurt die weken last hebben van vaccin.

Je gaat ook merken dat veel mensen het rap gaan linken aan vaccin ook al is het een paar dagen of weken later.
Behalve mijn situatie, waarvan we niet echt weten wat de oorzaak is (nog altijd niet), worden al die andere zaken effectief aan het vaccin gelinkt ja.

Nu enkele weken na tweede shot. Kort samengevat: twee keer den dag erna echt mega (s)loom geweest.

Zo echt precies alsof ge pas uit het zwembad (of sauna) gekomen zijt en mega tam bent.

Volgens de huisdokter heb ik in de periode rond m'n 2e vaccinatie een buikvirus opgedaan en is dat nu nog zo langdurig 'werkzaam' omdat m'n immuunsysteem toen serieus op de proef is gesteld door het vaccin. Al vind ik (bijna) 4 weken diverse maag- en darmklachten nu wel erg lastig :unsure:

12 dagen na m'n 2de Pfizer, geen last van gehad.
Na m'n eerste heel stijve en pijnlijke arm gedurende 24u, maar geen vermoeidheid,koorts of ongemakkelijkheid whatsoever.
Na de tweede héél klein beetje last aan arm maar totaal niet zoals de eerste keer. Verder niks meer

Op naar de derde :unsure:

Volgens de huisdokter heb ik in de periode rond m'n 2e vaccinatie een buikvirus opgedaan en is dat nu nog zo langdurig 'werkzaam' omdat m'n immuunsysteem toen serieus op de proef is gesteld door het vaccin. Al vind ik (bijna) 4 weken diverse maag- en darmklachten nu wel erg lastig :unsure:
Misschien toevallig maar mijn beide ouders hebben recent ook redelijke maag- en darmklachten gehad dat in beide gevallen toch ook langer als normaal aanhield. Eerst mijn pa en een goeie week later begon het bij mijn ma. Bij beide een 5 à 6 dagen terwijl het anders maar een dag of 2-3 is. Beide waren wel al even gevaccineerd. Dus het is natuurlijk niet zo lang als bij u dat de klachten duren.

Waarschijnlijk buikgriep. Toen mijn pa naar de dokter ging zei die wel dat er al veel meer mensen met maag- en darmklachten geweest zijn deze periode.

Vorige week tweede pfizer gehad, terwijl ik bij de eerste zowat last van mijn arm en koppijn had, had ik nu eigenlijk niets, hele lichte zeurende arm, maar merkte het niet op in dagelijkse bezigheden.

Nu zoude al beginnen twijfelen of ge echt een vaccin gekregen hebt. :)

Yep, mijn ma heeft vandaag ook bericht gehad voor nr. 3. Gaat er volgende week om. Zij krijgt nu Pfizer. Haar vorige twee waren AstraZeneca.

Terug
Bovenaan