Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals Tomski zegt, ik had dus te hoge bloeddruk, maar door de medicatie was dat al lang niet meer het geval.does not compute
waarom neem je al lang medicatie tegen iets dat je nooit hebt?
Of het vaccin iets met die hoge bloeddruk te maken heeft weet ik niet.Mss heeft ie nooit hoge bloeddruk net omdat ie er medicatie voor neemt? En dat het vaccin mss zijn medicatie tegenwerkt waardoor de druk stijgt.
Hoe is het ondertussen?2de pfizer prik ontvangen deze ochtend. De prik was helemaal niet pijnlijk deze keer en het ging weer super vlot, kon overal meteen doorlopen. Toen ik vertrok was er wel een rij van pakweg 15mensen buiten maar ik hoorde iemand van de medewerkers zeggen dat dit de 1e x was dat ze dat daar voorhadden (vaccinatiecentrum Rupelaar).

Awel dat was bij mij ook het geval. Nog iets hoger en ze had in mijn nek gezetenGisteren mijn 2e prik gehad. Eerste prik enkel zeer pijnlijke arm. Deze keer hevige hoofdpijnaanval enkele uren na de prik, doodmoe, koorts, zweten, vreemd gevoel in mijn handen en misselijk. Intussen is het alweer door. Stijve arm heb ik amper gehad maar ze heeft wel opmerkelijk hoger de prik gezet.

Heeft wss ermee te maken dat het zich in de klieren nestelt. Hoger in de schouder is dichter bij oksel lieren, klieren in de nek,..Het viel mij ook op dat ze erg hoog prikken (in vergelijking met het gewone griepvaccin bvb).
Is daar een medische verklaring voor (minder stijfheid ofzo)?
Bij mij vroegen ze bij den eerste of ik nog aan mijn beide kanten mijn klieren had omwille van die reden dus zal zo wel iets zijn zeker.Heeft wss ermee te maken dat het zich in de klieren nestelt. Hoger in de schouder is dichter bij oksel lieren, klieren in de nek,..
Ben ik wel niet zeker, maar een andere uitleg kan ik niet bedenken.
Ja bij mij ook. En een collega die klierkanker gehad heeft hadden ze het niet gevraagd en die heeft veel miserie gehad met zijn klieren achteraf. Stonden in zijn nek en oksel helemaal opgezwollen aan de kant van de prik.Bij mij vroegen ze bij den eerste of ik nog aan mijn beide kanten mijn klieren had omwille van die reden dus zal zo wel iets zijn zeker.
Klopt, mijn ma heeft de spuit in haar been gehad.24 uur na mijn tweede spuit zelfs amper een stijve arm. De dame die mij de prik gaf heeft mij wel eerste een goeie 30 seconden mijn arm laten ontspannen alvorens de prik te zetten. Om terug te komen op die opgezette klieren hierboven, dit is een bekende bijwerking die kan voorkomen. Voor mensen die bijvoorbeeld borstkanker hebben gehad en waarbij er klieren zijn weggenomen in de oksels is het van groot belang om de prik in het been te laten zetten. Anders kan dit net zoals bij die klierkanker hierboven voor een hoop miserie zorgen. Normaal is er bij de standaardvragenlijst bij vrouwen die vraag van (borst)kanker toegevoegd alvorens je een prik krijgt of toch al zeker in mijn vaccinatiecentrum.