Vaccin tegen coronavirus: hoe heb jij het gekregen (proces, verloop)

Gisteren ook tweede shot pfizer gehad. Deze keer niet moeten aanschuiven! 😹
De spuitjesman was wel wat ambetant. Spelde me de les dat dit spuitje nog niet de vrijheid betekende, en dat ik nog steeds andere mensen kan besmetten met zware gevolgen! 😳😿
Voor de rest niet superveel last gehad van de spuit zelf. Arm was wel een pak stijver dan bij de eerste spuit denk ik. En 's morgens zo wat een licht grieperig gevoel, precies ne zware kater, maar met een duveltje te drinke was da snel weg.
Da's de de sleutel. Na m'n beide vaccins 24u lichtjes beneveld rondgelopen en geen bijwerkingen gehad. De immuunrespons lichtjes onderdrukken he :unsure:

Da's de de sleutel. Na m'n beide vaccins 24u lichtjes beneveld rondgelopen en geen bijwerkingen gehad. De immuunrespons lichtjes onderdrukken he :unsure:
How, woops. Geen idee waarom ik dat getypt heb, ik wou eigenlijk typen na het innemen van een dafalgan was dat snel weg :unsure:
Heb wel zin in een Duvel anders :unsure:

Gisteren zere keel en koppijn, net als de eerste keer zes dagen na vaccin. Alleen ben ik altijd al vatbaar daarvoor dus ga ik niet ‘on the record’ gaan zeggen dat het daar aan lag. Wel mottig maar met Dafalgan forte opgelost.

Vorige week 2de prik gehad van Pfizer. Toch 1 dag goed ziek geweest, hoodfpijn/koorts/spierpijn soort van mini-griep. Weekje later nog altijd geen 100% nog altijd beetje vemoeid laten we zeggen 95% fit.

Daarstraks mijn tweede Pfizer prik ontvangen in Tielen. Ging vlot vooruit, eventjes moeten wachten. Voorlopig nog geen bijwerkingen, zal waarschijnlijk beperkt blijven tot wat pijn rond de plek van inenting zoals bij de eerste keer.

Gisterenmiddag 2de pfizer gehad. Verplicht 30 minuten moeten wachten omdat ik na 1ste prik al bijwerkingen kreeg in de wachtzaal. Een mooi blauw armbandje gekregen die ik moest aanhouden omdat de toezichters in de wachtzaal op die manier wisten dat ik 30 minuten moest blijven.
Elke 10 minuten kwam er iemand bij mij om te vragen hoe ik mij voelde.

Deze keer niks van bijwerkingen gevoeld na de prik, de namiddag ook nog ok en dan ineens gisteravond is het begonnen: kloppend gevoel in bovenarm, steekpijnen. Vannacht dus iets minder goed geslapen, deze morgen voelde mijn arm enorm stijf aan, zeer gevoelig ook. De lichtste aanraking op plaats van inspuiting zorgde al voor enorme pijnscheuten.

Momenteel is de pijn al ferm afgezwakt, ben ik zeer blij voor.
Deze keer ook geen last gehad van vermoeidheid, vorige keer 3 dagen zeer vermoeid geweest

2e Pfizer zit er net in. Voel toch iets meer irritatie waar de spuit heeft gestoken, maar voor de rest nog cva.

Dokter/verpleegster wou een plakkertje plakken maar vond de plaats niemeer waar de spuit had gestoken 😁
Bijna 24u later. Enkel een bult op de plaats van de spuit, maar minder pijn/stijfheid
Voel me wel wat moe/loom momenteel

Gisteren rond 17u 2de pfizer prik gehad en buiten een lichte hoofdpijn gisterenavond geen bijwerkingen tot nu toe. Wel heel slecht geslapen.

Ik ben mij alvast mentaal aan het voorbereiden. Ik moet eerlijk zijn, ik zie het echt niet zitten komende dinsdag om mijn 2de spuitje te halen. Weer een kwartier naar die continu herhalende documentaire over Beringen Mijn te kijken in die wachtzaal.

Ik ben mij alvast mentaal aan het voorbereiden. Ik moet eerlijk zijn, ik zie het echt niet zitten komende dinsdag om mijn 2de spuitje te halen. Weer een kwartier naar die continu herhalende documentaire over Beringen Mijn te kijken in die wachtzaal.
Neem je smartphone mee en deel je frustratie in real time hier op het forum.

Paar uur geleden geweest, alles weer heel vlot met minimale wachttijd. Fitness trainingen wat opgeschoven zodat ik vandaag/morgen geen zware training moet doen. Momenteel geen last buiten lichtjes stijf gevoel in bovenarm.

Mijn collega is ondertussen al 4 dagen thuis omwille van zijn 2e vaccin :unsure: niet dat het mijn zaken zijn maar heb je daar dan eigenlijk een doktersbriefje voor nodig?

Als dat het enige is waar je tegenop ziet is er toch iets mis met die documentaire.

Mijn collega is ondertussen al 4 dagen thuis omwille van zijn 2e vaccin :unsure: niet dat het mijn zaken zijn maar heb je daar dan eigenlijk een doktersbriefje voor nodig?
Op de meeste plaatsen is het toch zo denk ik , dat wanneer je meer dan 1 dag afwezig bent, je een doktersbriefje nodig hebt?

Ik heb van mijn 2de prik meer last gehad dan van de eerste, van de eerste had ik juist 1 dag pijn in mijn arm.
Van de 2de toch last gehad van spierpijn in mijn benen, sufheid, slecht geslapen en 2 dagen na de spuit nog altijd last van mijn arm. Allez een geluk dat ik van thuis werkte gisteren in feite.

Terug
Bovenaan